|
Sida 3 av 24
|
|
|---|---|
| Z4 maria har du navigator och hela kittet i din bil | |
|
Helrätt fälgar Maria! Fin kärra i övrigt också.. Verkligen. Länk Länk |
|
|
Maria har en eftermonterad navi. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack Anders, idag har min pärla fått många komplimanger .. bl.a att fälgarna är snygga . Det är kul att höra när folk säger att bilen är läcker. Jag blir så stolt då .:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Maria: Mallgroda - Med rätt att vara det! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| z4 maria har du några bilder innifrån | |
|
Det är denna bilen som numera tillhör Maria ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Här finns en liten exteriörbild i fart på Marias bil: Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Z4 M > Min bil får också många komplimanger - och den är standard och klarröd! | |
|
jerry, fler bilder interiört kommer snart . ThaMaztr, tackar för den länken, den har jag inte sett förut.:-) Micke, den du bidrog med har jag på mina favoriter.:-) aye,det tror jag säkert :-) Jag har inte sett den klarröda ännu, har du någon bild på bilen eller färgen du kan länka till ? ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Måste bara säga att, Maria är verkligen en tjej med smak för det goda =) Hur funkar ditt Eisenmann? Jag har funderat på att bygga vidare på det, vet du om Eisenman har ett komplett kit från kat o bak? |
|
| Z4 M > Den klarröda är inte så vanlig men den märks desto mer. En vacker dag möter du den nog i vår vackra stad. Här är en bild med en klarröd som har likadana fälgar som jag: Länk | |
|
George, mitt är en slutljuddämpare 2x70mm . Det soundet får mig att rysa, så härligt är ljudet. :-) Tyvärr har jag inte en aning om Eisenmann har ett komplett kit, men kolla här: Länk tel: 0582-662460 ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
aye, den är jättefin ... hoppas få se den live. :-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| aye om du har vita blinkers bak blir den assnyg | |
| jerry > Nja, den är snygg som den är - assnygg. | |
| men den blir snyggare :)...va har du för färg på inredningen | |
| jerry > Svart. | |
| låter mycket snyggt...har du några bilder | |
| hej....maria har du gjort nåt mer med din bil | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.