|
Sida 20 av 24
|
|
|---|---|
|
Jag är lite inne på AEZ Forge A 19" till min Z4. Länk ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| grymmt snygga fälgar men så kostar dem därefter oxå.. är dem lättare än vanliga fälgar eller vad är det som är så speciellt med dem?? | |
|
J.Dredd: De är riktigt snygga och passar förmodligen grymt bra på en Z4'a. Högglanspolerade fälgar är så j*kla snyggt på en svart bil :D vad har du för färg på din Zäta? Mvh, /Wille |
|
|
Jerry: Dom är tydligen väldigt lätta. WilleW: Silver. Så alla typer av färgade fälgar går nog fetbort skulle jag tro :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
OZ Rafaello Split forged 19 tum. Kan det bli snyggare på en Z4M? |
|
| bufffen: har du det på din?? isåfall vil vi se lite bilder :D | |
| har glömt hur man gör! kan någon instruerara? | |
| lägg ut bilen på garaget.org annars vet ja inte hur du ska göra | |
|
laddar upp med lite bilder på en z4 med m6-fälgar,,, grymtt snygg i alla fall :D Länk Länk Länk känns väldigt bmw över det hela |
|
|
även en z4m med dem fälgarna Länk Länk Länk |
|
|
med för att bli tjatig lägger jag upp bilder på något alldelles underbart Länk Länk Länk |
|
|
Kan bara hålla med z4 m coupe / roadster är grymt snygga!! speciellt vit!!! älskar dem måste spara ihop till en nästa sommar. mvh |
|
|
hittade denna på blocket.. grymmt snygga.. gillar att bakfälgarna går in på djupet sådär Länk |
|
| Rial daytona race -kan det bli bättre!? Såå snygga, så underbara, så dyyyra... =) | |
|
Ett litet smakprov bara... Hade just de fälgarna på min förra zäta och ska även ha dem på min kommande... Länk |
|
| riktigt fina... vad kostar dom??? | |
| Mellan 25 o. 30 tkr för fyra st... =( | |
|
Jag kunde helt enkelt inte låta bli:-) ... i måndags beställde jag nya fälgar och däck åt min M. Får dom om c:a 3-4 veckor, kan knappt vänta med att få se dom på bilen. Mvh Maria |
|
| Maria; A, därefter B... =) | |
| z4 maria: vilka fälgar och däck beställde du?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.