|
Sida 19 av 24
|
|
|---|---|
| tror att det komemr bli kanonsnyggt med dem fälgarna.. när ska du montera dom?? | |
| Monterade på dem igår! De behövdes inga spacers heller. Det ser förvånansvärt bra ut, fastän jag inte har sänkt bilen. Dock så är de stötigare, spårigare och mer högljudda än mina gamla RFT-däck, men det var jag väl beredd på... :-( | |
| bilder bilder bilder?? nu vill vi verkligen se resultatet... ja du vill man vara fin får man lite pin :P | |
| :-) Ja, ja, jag ska fixa bilder så fort jag åtminstone spolat av bilen! Vad heter den där sidan där man kan lägga upp bilder förresten? | |
| menar du garaget.org ?? | |
|
Jo, den tänkte jag inte ens på! Har redan gamla bilder där förresten (sök på "nimaka"). Men jag syftade på en sådan sida där man kan lägga upp vilka bilder som helst och sedan länka till dem! |
|
| Nu har jag lagt upp några bilder på mina nya fälgar på garaget.org! Länk | |
| kanonsnyggt... men bilen ksulle nog må bra av en lite nsänkning annars kanonläcker | |
|
Blev riktigt bra, ett par spacerplattor bak bara så du får ut hjulen lite till. Det ser ut som de sitter lite långt in i hjulhusen bak. Mvh Henrik |
|
|
En sänkning är uteslutet pga kostnaden, jag ska trots allt sälja bilen om ett par månader. Med spacerplattor riskerar jag att försämra köregenskaperna och det är ingen risk jag vill ta! Håller dock med om att både sänkning och spacerplattor skulle göra bilen lite snyggare... |
|
|
Håller inte med om spacerplattorna. Inte med min smak. Däremot ett par cm sänkning hade gjort det snyggt. |
|
| hittade denna z4:a på garaget.org.. väldigt snyggt med m6 fälgar Länk | |
| jannis från forumet här har nu skaffat sig en riktig fet bil... Länk kolla in dessa fälgar... inte smp årecis :P | |
|
Dom där bilderna bekräftar mina teorier om att 19" är absolut max på en Z4. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| 18-19tum är det som gäller på en z4:a... det beror ju lite på fägens utseende vilket som passar bäst... z4m fälgaran ser ju faktist lite små ut | |
| detta är perfekt Länk grymms snygga fälgar och dem fyller upp hjulhuset perfekt :D | |
|
HÖhöh tack jerry ;) |
|
| vad tycks om dessa Länk lite dyra men man blir nog ensam i sverige om att ha sådanna... köper jag en z4 blir det nog något från asanti.. gäller ju att spara för det kostar en hel del :P | |
| här är föresten en z4 m med asanti fälgar Länk | |
|
hittade en riktig heting.. detta är så himla snyggt och cleeant Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.