|
Sida 16 av 24
|
|
|---|---|
|
är det denna Länk ?? redan till salu. . . får man fråga varför?? |
|
|
Tja sej det,har lite svårt och ha prylarna länge men vi får väl se vad som händer!brukar ju alltid och vara kul på våren när man får börja åka igen och då får den rulla över sommarn om den finns kvar. |
|
|
kolla denna bill.. rätt snygg faktist ... Länk Länk |
|
| denan såg ju bra ut.. någon som vet va fälgarna heter?? Länk | |
|
Ser ut som ASA Imola: Länk dåliga bilder... men snygga fälgar Mvh, /Wille |
|
|
här kommer en läckerbit ... Länk ac-schnitzer gör ju så snygga fälgar nu för tiden :D |
|
| z4 med m6fälgar Länk | |
| Snyggare än så blir det inte på en Z4. | |
| Länk börjar bli allt vanligare o vanligare med stora fälgar även i sverige | |
| glömdme denna Länk | |
| Länk kolla denna bil... visst ät nog fälgarna aningen stora men tänk vad lite nya fälgar kan göra.. det ändrar ju hela bilens karaktär | |
|
Hej alla fälgdiggare jag har följt den här tråden en del ang. fälgar och hur ni yngre killar resonerar, vad jag kan skönja är att det går mot större och större fälgar och själv kan jag tänka mig det för det ger ett kanonintryck på en bil, men om vi vänder lite på frågan frågar ni er aldrig hur bilen blir att åka i eller är det bara utseendet som gäller? skulle vara intressant att få ärliga svar sedan följer i regel bredare däck med lägre profil med större fälg blir det till sist inte mycket obekvämt eller hur långt kan man gå om sammanför utseende med hygglig åkkomfort? MVH Uffe/bildock |
|
| jag kan svara ärligt på din fråga bildock... personligen so tycker jag att 20 är alldelles för stort på den bilen men 18-19tum skulle vara perfekt... tyvärr så går nog många unga främst efter utseende utan att tänka på komforten det minsta men om jag ska va ärlig så gillar jag när det är lite stötigt och när fjädringen är riktigt hård... | |
|
bmw jerry tack för ditt ärliga svar det ger lite kött på benen och höra hur det verkligen förhåller sig, mer mera svar!! varför har alla tystnat då jag jag ställt frågan ligger det någon hund begraven någonstans? |
|
| Jag skulle köpa 19" fälgar om jag skulle köpa idag,. 20 och uppåt, ser alldeles fel ut på en Zäta, Hur vida komforten är beror ju på vad du handlar för däckprofiler också, så all dålig komfort beror ju inte bara på fälgen. 19" fälgar har farsan och lågprofils däck utmärkt komfort! Så jag tror nog faktiskt du kan få bra komfort även i 20". Men hur som helst så kommer det bli ett framtida köp hos HRE och då 19", För att de gör världens snyggaste fälgar und da mit basta! :P | |
|
Kan bara sälla mig till den skara som tycker dagens mode med gigantiska fälgar inte är skärskillt vackert. 17" eller 18" på en Z3, 18" eller 19" på en Z4 är snyggt, inte större. Kan bero lite på fälgens utseende, splitfälgar ser ju oftast mindre ut än de är så där kan det ibland gå med en tum till. Men än värre tycker jag nog dessa tossiga sänkningar är, enligt min smak är det inte snyggt när skärmkanterna går ned över däcken. Ser bara ut som fjädringen säckat ihop. Det gäller att hitta rätt kombination körbarhet och utseende, inte det lättaste alltid men ack så trevligt när allt lirar. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Fredrik det var ett bra svar du gav speciellt det där om sänkningen, det har jag också tänkt mycket när bilen hänger över hjulen |
|
|
Jag tycker 18" är max på Z3 på Z4 skulle jag kanske kunna sträcka mig till 19" men jag skulle personligen inte köpa större än 18" pga körbarheten. En brutal sänkning tycker jag dock är riktigt snyggt. Kör själv med 18" och 50mm sänkning på min bil och den är inte särskilt stötig och har underbar väghållning. Mvh Henrik |
|
| här kommer en bld på en z4 mcoupe med ac-schnitzer fälgar.. ser faktist väldigt bra ut men lite stora kasnek hehe | |
|
Märkligt att ingen nämnt G-powers Silverstone Diamond (eller har jag missat det kanske). Riktigt läckra och speciellt framtagna för bmw (kyla bromsarna bättre). Så vad mer kan man begära!!? :) sitter inte på en z4 utan på en z8 men dom gör sig nog bra på en z4 också! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.