|
Sida 14 av 24
|
|
|---|---|
| blir nog kanonsnyggt.. när ska du köpa dem?? vore kul med lite bilder sen när allt e klart :D | |
| Jag väntar tills www.stylabilen.se kommit tillbaka från semestern, så det blir en beställning den 10:e. Bilder kommer självklart. :) | |
| Hoppsan ser nu att de har förlängt semestern till 21 augusti, blir till att beställa någon annanstans. Jag som skulle beställa Eisenmann 4 x 76 mm också :P | |
| passive hur har det gått?? har du beställt några fälgar eller?? | |
|
Japp jag har beställt fälgar, fick 2 st idag och får de andra 2 i morgon. Det blev 19" M3 CSL från Velocity Motoring, kommer att se ut så här (min bil är också Saphirsvart): Länk 19x8.5 ET 40 och 19x9.5 ET 45 med 235/35 och 265/30 Goodyear F1. Bilder kommer när fälgarna sitter på. :) |
|
|
Fler bilder på fälgarna på andra bilar: Länk |
|
| snyggt :D.. ska bli kul o se hur dem passar på din bil sen :D | |
|
Passar orginal csl fälgen rakt av z4 M? |
|
|
Passar gör de men jag tror du kan behöva en spacer på 5-10mm fram (annars ligger fälgarna fram inte tillräckligt långt ut för att det ska se bra ut). M3 CSL originalfälgar är 19x8.5 ET 44mm och 19x9.5 ET 27mm, medan Z4M originalfälgar är 18x8.0 ET 42mm och 18x9.0 ET 30mm. Du kan räkna här så får du rekommendationer: Länk |
|
|
Någon som vet om/var man kan hitta M6-fälgar (el kopior) till Z4? Någon som har sett bild på denna kombination? //Månsson |
|
|
Passive, OJ OJ OJ, CSL fälgen sitter ju som en smäck även på en Z4, nästan så den passar bättre där än på M3'an. Månsson, har du någon bild på M6 fälgarna, vet var det finns replikor men inte om det är på M6 fälgen. /Fredrik |
|
|
Fredrik: Tänkte på dessa: Länk |
|
|
här komemr lite bilder på m6-fälgarna Länk Länk |
|
|
Replikor finns här, Länk /Fredrik |
|
|
Fredrik M: Skönt att höra, känns som jag har gjort ett bra val. :) Har fått alla fälgarna nu, åker på montering i morgon. Har tyvärr glömt min kamera hos mina föräldrar så bilder dröjer lite. |
|
| är 265 or max bredd bak på m roadstern med csl fälgen med et 27? | |
| passive.. hur har det gått? när blir det bilder då?? | |
|
Har inte orkat/hunnit hämta kameran, 10 mils resa. ;) Jag lovar att fixa fram bilder så fort jag fått kameran. Nästa steg är sänkning av bilen, inte riktigt nöjd med utseendet, även om själva fälgarna är väldigt snygga och passar utmärkt på bilen. Skulle nog behöva sänkas ca 20 mm. Håller på och kollar efter alternativ nu, det lutar åt Eibach Pro-Kit fjädrar som sänker 30 mm jämfört med en Z4 med "stock suspension" (jag har M-sportchassi som sänker 10? mm (osäker). Jag har även inhandlat röda/vita baklyktor, vita sidoblinkers och vit bromslampa, samt vindskydd från Roadster Solutions som ska på i morgon om jag hinner. Länk |
|
|
låter som en total makeover hehe :D... hittade föresten en till z4 med csl fälgar.. brutalt snygg.. Länk Länk |
|
| på tal om m6 fälgarna.. kolla hur fint dem passar på den z8 Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.