|
Sida 12 av 24
|
|
|---|---|
|
dem här som satt på denna bil var ju itne tokiga... Länk fantastiska z4:an... jo dem är helt klart jättesnygga men synd bara att dem är så dyra... har du bestämmt dig för att köpa dem??? skulle nog passa bra på din bil :D |
|
|
Ja dom är ju otroligt dyra =(, men jag har ialf besämt mig att såna ska jag ha nångång om det blir om ett år eller 20 å får vi se =).. Kanske hinner spara upp lite till nästa år. ____________________________ |
|
|
här kommer en underbar fälg... passar hur bra som hellst på Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Länk Länk Länk www.stylabilen.se |
|
|
dessa var ej tokiga Länk razvan...vad heter dem fälgarna du länkade till |
|
|
här kommer hammans z4m... den femekrade fälgarna var iten så tokiga Länk Länk Länk |
|
| Riktigt läckert med Hamann fälgar | |
| Nya M Roadstern står nu i garaget. Idag har man så äntligen greppat den fetaste sportratten jag någonsin sett! Premiärturen blev solig och jag kan bara instämma i allt gott som sagts och skrivits om Z4M. Uppförandet på vägen får 11 av 10 rattar! Synd bara att man får hålla sig till 4500 rpm i 200 mil! På onsdag åker 19 tums OZ Rafaello Split III fälgarna på och därmed är det väl slut på komfortåkandet, men originalfälgarna såg lite tama ut. Mantorp nästa. Får se om jag lyckas lägga in lite bilder på forumet senare. | |
|
Buffen: Jag vill ha bilder! ;)... Kul att du är nöjd! Hur är motor/coupe ljudet jämnfört med 3.0:an (om du vet hur 3.0 låter såklart) Är verkligen också sugen på en ///M men efter min 3.0i så siktar jag på en viper SRT -10 cab =D, mitt mål! |
|
|
Efter 2500 fina mil med en 3.0 -03 så kan jag försöka jämföra lite. M:en låter lite mera men bara precis så där som man vill ha det. Ståpäls! Rappare, fylligare och framförallt "krispigare" både med och utan tak. Den riktiga "symfoniorkestern" kommer nog först efter 5000-6000 rpm så jag får väl återkomma med mera ljudupplevelser efter inkörningen. Lastbilsmotorn i en Viper låter ju också gött! |
|
|
Kan någon berätta för en nybörjare hur man lägger in bilder i forumet |
|
|
Buffen: Låter ju super bra! ///M modellen är precis vad Z4:an behövde i uppgraderingar, verkar inte finnas så mycket att klaga på nu? =)...Visst den måste ju bli inkörd innan man kan ge fullständiga resultat. Men det låter som att det är ett bra muller i bilen =) så det ska vara! Du kan alltid länka till bilder på detta forum det gör du genom en enkelt procedur. Börja med att klicka på denna länk -->Länk Sen laddar du upp bilderna du vill ha, sen får du hmm fyra olika alternativ om hur du vill länka bilden. Kopiera det sista alternativet, web addressen! (direct link to image) Sen klistrar du bara in den här när du skriver! Bus enkelt! |
|
| Buffen, det låter härligt!! Nu väntar vi alla spänt på bilder på din fina M =) | |
|
Några färska bilder + OZ fälgarna ( Rafaello ) som ska på nästa vecka. Återkommer med bilder på dessa. Tråkigt att regnet strilar ner här i Linköping idag! Länk Länk Länk Länk TACK Z4:an för tipset med bilderna...hoppas det fungerar |
|
|
Ser att länken till OZ inte visar bildspelet på fälgarna men kolla ozracing.com klicka prodotti och Tuner system om ni vill se "Rafaello" Skickade visst dubbla bilder, men man lär sig så sakta! Länk |
|
|
Raffaello var riktigt snygga! Dom kommer nog sitta riktigt fint på en redan fin bil. Erik |
|
| grattis till en såsnygg bil :D,,, nu väntar man tills onsdag för att se dina nya fälgar .. | |
|
Buffen: your welcome! Väldigt elegant bil du har skaffat dig! GIllar imola röda lacken! Superb bil verkligen! lite avudsjuk! =), kommer bli riktigt bra med OZ fälgarna jäkligt bra initiativ att byta direkt då original fälgarna inte var peciellt attrakitva! Tummen upp! |
|
|
Z4:an, Kunde ju ha köpt en ny Huyndai Atos till frugan för samma pengar så lite rubbad är man väl......funderade lite även några från Abbozzo och Breyton men OZ 5-ekrat kändes helt rätt till roadstern. Får tacka Per på BVS i Linköping som fixade Rafaello-fälgarna trots att dessa skulle lanseras först i maj. Hittade en bild på dessa...bilder på roadster med fälgar kommer senare. Länk |
|
| Bilen är otroligt läcker! Oz fälgarna kommer att göra sig bra på bilen.:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.