|
Sida 11 av 24
|
|
|---|---|
| Tyvärr blev det fel .. får göra ett försök till. | |
|
Hoppas det lyckas nu då .. Länk Länk Mvh Maria |
|
|
Oftopic Maria: Ser riktigt jäkla bra ut!, har bara en liten fråga, hur mycket fick du ge för Aero paketet?, beställde du det från bmw? |
|
|
Jag beställde paketet från BMW, det gick på c:a 20.000 kr + monteringsarbete 5tim á 800/tim. Mvh Maria |
|
| z4 maria...har du kanske några bilder bakifrån med dem fälgarna?? | |
|
Klockren Z4'a du har Maria! Säg till när det är dags att sälja :) Mvh, /Wille |
|
|
jerry, jag har tyvärr bara en endaste bild bakifrån med Breyton fälgarna, så här kommer den Länk WilleW, tackar så mycket :-) Mvh Maria |
|
| man blir ju så sugen på att köpa en z4 när man ser hur fin din är :D | |
|
Jippieee:-)) Just nu är jag så uppspelt ! jag kan knappast inte sitta stilla ..... jag kan fortfarande inte fatta vad det är jag har gjort ??!! Idag lade jag in en beställning på en Z4M !!! leverans juni =) Mvh Maria |
|
| Kul Maria! Grattis! :) | |
| grattis maria...vilken färg blev det?? | |
|
Färgen har jag inte bestämt ännu, men som tur är har lite tid på mig att fundera på det. Men det är inte lätt! Det är jätteviktigt att jag väljer rätt, för nu ska jag leva med den här fina bilen en lååååång tid framöver.:-) Z4M Roadster beställd :-) leverans i juni. |
|
|
Z4 M? Inte illa! Hoppas att den motsvarar dina förväntningar! GRATTIS! /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Grattis Maria.. Dock är det mycket pengar och skulle nog välja en annan bil men den är fet denna med =)... En Dakar gul skulle vara det ultimata, ska mail bomba bmw att producera z4:or med en lacken | |
| Hoppas att du kommer trivas med den nya bilen z4maria....vilka fälgar ska du ha på den??? | |
|
Tackar så mycket alla! Jag är helt säker på att jag kommer att trivas med "besten".:-) Fälgarna "Dubbeleker 224" som sitter på bilen, tycker jag ser helt ok ut, så dom får sitta kvar. * Z4M Roadster beställd :-) leverans i juni.* |
|
| du kommer väl att bli bland dem första i sverige som har z4m ... nice :D | |
|
här kommer två z4:or med m3 19" .... Länk Länk ser ut välidgt bra ut :D |
|
| M6-fälgarna torde vara riktigt fina på Z4...någon som har försökt? :) | |
| En vacker dag ska dessa Länk HRE c20 fälgar bli mina... =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.