|
Sida 10 av 24
|
|
|---|---|
| det får nog bli sånna när ja köper mig en z4:a :D | |
|
Tyckte dessa var väldigt snygga! Det är 19" kromade Konig Prophets Länk Länk Länk Länk |
|
| väldigt snygga..liknar ju breyton vision en hel del..för övrigt så var bilen oxå väldigt snygg...synd bara att det är 2.5:ans framlysen o itne 3.0:ans | |
| Ja det har du helt rätt i dom är ganska lika, fast personligen gillade jag dessa mer =), mm lyserna förstör bilen nå enormt, Verkar ju som han har bytit baklyktorna ialf, kunde inte bytit i samma veva? Mycket snyggare också med aerodynamik paketet som han har, usch vad man skulle kunna lägga ut pengar på sånt här jag måste hejda mig =D | |
|
vad tror ni om dem här fast kromade eller silverfärgade istället för svarta?? Länk |
|
|
Jag tycker de är snyggast med svart centrum, evenuellt i silver med polerad banor men inte i krom. Mvh Henrik |
|
| vet du vad dem fälgarna jag länkade till heter??? | |
|
Enligt namnet på på länken verkar dom hete BRS? söte på google och fick upp detta ialf: Länk |
|
|
dem här såg väldigt bra ut Länk Länk Länk |
|
|
dem här är väldigt snygga...man ser förvisso inte fälgarna så bra men ändå :D Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
bmw_jerry: Första länken är ASA W26 och andra länken BBS LeMans Mvh Henrik |
|
| razvan... vet du vad dem här är för tum Länk ??? | |
|
bmw_jerry: Med största sannolikhet 19" Mvh Henrik |
|
|
bmw_jerry det är 19 tum :), den här trådem lever fortfarande :) Mvh www.stylabilen.se |
|
| skulle 20tum vara för stort???..skulle det vara för mycket fälg?? | |
| Är det splitfälgar? | |
|
Breyton Spirit är inte splitfälgar 20 tum ör en smaksak på en Z4 tycker jag...jag hade nöjt mig med 19 tror jag Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Jag har Breyton Spiritfälgar på min pärla. Jag tror 20 tum blir lite för mycket, men det är ju förståss en smaksak. Mvh Maria |
|
| z4 maria...har du bild på din bil ??? | |
|
Jag letade lite, och hittade två stycken rätt så hyfsade bilder på min pärla: [IMG]Länk [IMG]Länk Mvh Maria |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.