|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Efter en lite närmare titt insåg jag att jag också har nät i M'en, det är dock tack och lov svart och sitter så långt in att man inte ser det förrän man kryper framför bilen. /Caspar |
|
|
Ja ett svart nät sitter där på bilen, jag trodde du menade ett silverglänsande nät a la vallåkra! /B |
|
| min är oxå svart. hade först kromad finnmaskigt med det såg för djävligt ut. bytte till svart grovmaskigt direkt efter att det att Asken trakade mig för det på en träff :-) | |
|
Det är inte varje dag Du tar bort något kromat, dessutom av anledningen "det såg för djävligt ut". Det är dock helt rätt, jag skulle nog vilja ta bort nätet helt men det gör säkert någon nytta... /Caspar |
|
|
...typ stoppar stora föremål från att slå håll på kylaren... tänk dig då en sten på typ 10 cm3 farande rakt mot din kylare . då är man glad att man har nät :-) |
|
|
Eller fångar upp små stackars pippifåglar som vill punktera din kylare..... Den stackarn lyckades bara spräcka mitt nät som tur var, men om jag inte haft nätet kanske ngt värre hade hänt. Men jag kan hålla med om att det förmodligen skulle se "fetare" ut utan! /B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.