|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjenare, jag funderar på att sätta ett nät istället för de fula gallret som sitter i fronten på bilen. Är det någon som gjort detta på sin bil? Skulle gärna vilja se en bild på hur det kan se ut, någon som kanske kan göra de i datorn?!?! Är tacksam för svar. Ps: tänkte lägga till ett foto, men jag vet inte hur jag får med det i inlägget?!? ds. No turboshit, just real power! | |
|
Jag har lite såna grejer på min hemsida inkl. bild med galler i fronten. Adressen är: www.snajdarn.se Gå in under Nuvarande bilar/Z3 -97 så finns det nån sån undermeny som heter galler i front eller nåt sånt. /Magnus |
|
|
Länk Där har ni bilden om ni inte orkar ta er in på hemsidan. /Magnus Länk |
|
|
tackar så mycke, det ser riktigt najs ut. monterade du det själv eller? Jag ska sätta igång till helgen tror jag... No turboshit, just real power! |
|
| tänk bara på att gallret bidrar en liten bit till downforce kraften i och med att det ligger en platt ribba i den. | |
|
Men det kan inte göra någon stor skillnad, jag kör inte tävlingar eller sådant med bilen, ingen buskörning. det ser ju inge vidare ut med den plasten som sitter där nu, snyggare med nät No turboshit, just real power! |
|
|
nää det är marginellt, du har rätt. men i 250km/h kan även marginalerna spela roll. ska kanske tilläga att jag själv har nät |
|
|
Jo jag monterade det själv... om du går in på hemsidan så ser du vad som behövs tas bort.... har ju gjort en liten "instruktion". Länk Lycka till! /Magnus |
|
|
Jag har läst igenom alla sakerna som du gjort på din Zäta nu. Det var mycket bra beskrivningar. Ska byta gallret i helgen. Min tankmätare har flippar ut också, va inne på BMW o dem beställde en o jag ska lämna in bilen imorn för byte av tankamaturen. Såg att du betalat 1400:-, jag gissade på att de skulle kosta mellan 400:- - 5000:- så jag blev rätt glad när jag såg ditt pris =) No turboshit, just real power! |
|
| är det snyggare med nät | |
|
bmw_jerry: det får du avgöra själv vad du tycker... du ser ju bilderna där. Personligen så tycker jag det blir ruggigt mycket snyggare. |
|
|
Hej Gibbe! Jag har satt in ett rutat galler på min. Jag sänder Dig ett mail med info och bilder. TopazBlå GBG |
|
|
Z3c: Var det kanske därför Du hade problem mot Z3MPower?? Nätet måste ju fungera som rena bromsskärmen!! :-) Tycker själv att nät är riktigt fult, men det är väl upp till var och en, som tur är har M'en en helt annan front utan ribbor & nät. Jag har till sist bestämt mig för att sälja 2,8an.. /Caspar |
|
|
Caspar: Har inte M'en nät nere i fronten? Det hade brorsans 99'a är jag ganska säker på. |
|
| caspar: näää, jag tror att det är luftmängdsmätaren som är snål. måste få det justerat asap. det ska inte vara nån skillnad mellan bilarna när allt är som det ska, nu kändes det som att Richard släkte mig ordentligt, typ en sekund till hundra sämre på min bil... | |
|
Finns en på börsen som har nät: Länk //Thorssa |
|
|
ska man ha nätt i frontspoilern så är väl dessa ett måste: Länk kna nån som kan tyska kolla i fall det går att beställa geom denna sida? |
|
|
Nej, M har inte nät i fronten! /B |
|
| oj vad jag stavar: jag menade givetvis: kan någon som kan tyska se om det går att beställa genom denna sida | |
|
Nej ingen försäljning på den hemsidan. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Jag hittade lite bilder på brorsans M och på den satt det iaf nät original (nertill då alltså)... det var en -99. Länk Kolla länken så ser ni nätet själva... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.