|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Försökte förstå mig på Microsoft Moviemaker i helgen - roligt !! resultatet blev en liten film 4.5 minuter (48 mb) Mediaplayer 9 format högerklicka för att "spara som" Länk | |
|
Trevlig liten film:) Riktigt fin bil du har. //Robban |
|
| mycket fin bil ja :) | |
| Mäktigt ljud i V8:an! Känner igen det där råa ljudet fast inte lika ättrigt original :-) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tjusigt !!!! imponerade som vanligt när det gäller din bil, Efter Askens Krutis och den Kellenerskrämda M5 jag provade i Fredags så är det väl bara den vassaste E39an kvar att provåka misstänker jag :)) och det är nog ingen tvekan om vems den är. ///MVH Hasso Länk |
|
Najs! /Lazze Länk |
|
| Maffig | |
|
Gillar bilen och musiken,Saga e ju så bra. BMW e lag |
|
D-diddy |
Fet bil. fin film. men hur vågar du köra i 300 över skymda krön? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
D-diddy hann först... jag tänkte precis samma sak. 300 knyck på den vägen... men jag misstänker att den var enkelriktad eller avstängd :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
marre86 |
va de verkligen i 300 km hastighet? Mvh |
|
Nog en av de vackraste 540 hittills. Väldigt bra film med. Länk |
|
| 540is hur många hk har den | |
|
Länk "Bilar jag ägt/äger: 325 + 325 - max laglig hastighet = 540. vill ha!" Mvh Eivind |
|
|
Rätt fin bil.. Men eftersom du uppenbart badar i pengar :) så kunde du väl kosta på dig en "riktig" kameraman... Det var nog en av de fladdrigaste (sämsta) filmer man sett.... |
|
Gemini__ |
Härlig bil! Filmen var mycket skoj att kika på, lägga gärna upp fler om det blir några =) Mvh: Thomas |
|
Jag är glad att inte mina barn bor i nått av husen du blåste förbi i +200... Hoppas du blir av med körkortet! Men bilen var fet! Bli seriös och ta ut den på bana istället om du vill få ur dig hormonerna! |
|
|
Jag utgår från att du INTE körde 200-300 km/h på allmän väg i verkligheten. Filmen var bra men hade blivit ännu bättre med fartsekvenserna tagna på bana. /Ola Skön, skönare, BMW |
|
|
Fräck film men lite vanskligt kanske att blåsa på utanför hus och sen när det finns skog å dyligt. Kan hända saker. Ut på bana och se hur den går där... MVH |
|
|
Riktigt läcker bil :) Fattar inte heller hur då vågar köra på så slingriga &väger med trän &dylik. Hur mkt pengar har du lagt ner på bilen utöver service & underhåll igentligen. Rolig film iaf hehe /Tony Haagen |
|
|
Riktigt gjord bil alltså! Bana nästa eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.