|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja så här ser det ut: Länk Länk Länk Jag vet inte varför men börjar man inte tänka på kalle anka när man ser bilen i det här utförandet, fast det kanske bara är jag..? =P Ny bild 16april- Länk | |
|
Soki: Kanske inte kalle Anka med väl en bilarna som Farmor anka körde:)) |
|
|
Bilen ser hemsk ut! Kan bara hålla med föregående två talare, Ser ut som ngt hämtat direkt från senaste nr av Kalle Anka...:P /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Ja, det var ju inte vackert och frågan är väl vad man skall ha den till? Hästtransport? | |
|
Är det där något som BMW själva producerat ? Det var verkligen fult men på något sätt känns det ganska rätt , nya 7:an kommer till sin rätt som "fulsjuan" och är verkligen ful - precis som den skall vara. |
|
|
Brutalt fult! Det är så att man blir helt tårögd, att någon haft ihjäl E65:ans vackra design på detta vis :-( Nytt begrepp: Ryskstuk? :-DDDD Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Nu får det fan vara nog snart... | |
| kanske byggd för någon taliban som behöver takhöjden för turbanen ;) | |
|
Är det för att direktörerna skall slippa ta av sig den höga hatten när de åker bil? Fult som stryk iaf... Protection? är den bepansrad? Varför vill man då öka på träffytan? |
|
|
Känns som att det är fejk-bilder omgjorda i photoshop eller nåt. Fan i mig helt omöjligt att den kan vara så hög! |
|
| Haha, den ser så sanslöst koreansk/japansk ut :-) | |
|
haha undrar hur bangle skulle beskriva den modellen? "super-dymanic" ?=D Måste va det fulaste bme nånsin har gjort! /Cronor |
|
|
Länk Länk Länk skrämmande lika faktiskt!=) |
|
|
HAHHAHAHAAAH!!! E65 facelift med höjt tak? Ny bild 16april- Länk |
|
Beemer_Linkan |
Ser lite ut som en VW beetle Bättre en gammal lyxtank , än en ny liten skit bil |
|
Bah , det är ju det ja sagt i flera år , nya 7:an är FUL - världen är lurad (alla utom jag då som genomskådat bangleshelvetet) , men nu uppdagas det och jag får äntligen rätt och 7:an blir erkänt ful... :-)))) Näe , den där fulsjuan verkar vara tillverkad av en rysk korosseriverkstad och man kan nog inte klandra bangleshelvetet för den. |
|
| Jag säger som en föregående talare .... Photoshop, denna kan omöjligt finnas i verkligheten. | |
| Varifrån har Soki fått bilderna? Är det kanske hemslöjd? | |
|
Ska försöka hitta sidan igen. Det har jag fårr från en välkänd rätt stor rysk sida. Har många tester på exclusiva bilar och jag tror inte att de på något sätt skulle sätta ut någon som inte stämde om det nu inte var ett april skämt. Ny bild 16april- Länk |
|
|
Here we go! Jag hade visst fel, det var inte samma sida som jag tänkte på men jag hittade den iaf. : Länk Ny bild 16april- Länk |
|
|
High security var ordet, sa Bull! Ytterligare ett exempel på sofistikerad BMW-styling från Öst. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.