|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Ja... våren har kommit o är skit sugen på att fixa till skinnet i cabben, bara det att ja ska ju ha ngt o fixa till det med osså..Var & vad!! ska ja använda för att det ska bli " Mint Condition " | |
|
Länk |
|
|
mailade meguiars.se för 2veckor sedan om MG40 .. har inte fått svar ännu :( Någon som har lyckats med att få deras uppmärksamhet? |
|
|
Ta kontakt med Jörgen på stockholms bilvård. Han kan hjälpa dig om det inte löser sig på annat håll. Mvh Micke S |
|
|
Hej Kem o Recondhuset i Stockholm...... se telefonboka, glömt nummret! Mvh Skalman |
|
| Har ni sett att shoppen är öppen nu? | |
| Skåning? Lomma bilvårdscenter har Meguiars. | |
|
Tack för det PTR!! Ska försöka ta mig dit någon gång när jag är ledig ! Ska bli spännande.. |
|
| Tackar o bugar!.... | |
|
Jag har kollat deras e-butik...men vad är det "officiella" namnet på Meguiar 40...? Kan inte hitta vilken produkt det är...många kryptiska., långa namn... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Joakim, Vad jag förstått så ingår inte "förtian" i deras ordinarie konsumentsortiment, utan säljes i regel endast till "proffs". Om du mailar dem och frågar så tror jag dock inte att det är några problem att köpa! På deras amerikanska sida finns det med! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tack Kalle! / Joakim Silverpilen: Länk |
|
| Är det inte denna... Länk ...eller har jag fel som vanligt? :) | |
|
Liste: Nej, den ser inte ut så. Hittar tyvärr ingen bild dock. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Hittade denna på amerikanska sidan...rätt? Länk / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Ufo ser enligt mig ut att ha hittat rätt flaska/dunk! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jodå, Ufo har hittat rätt. :) Men är inte den jag länkade samma produkt fast för vanliga konsumenter? | |
|
Ja ser att Asken har en hel dunk han med: Länk den finns på en mindre sprutflaska men den ser inte ut som länken du lade in Liste. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Äntligen hittade jag en bild på flaskan Länk den är absolut vanligast, en dunk köper man bara om man har ett behov för typ 10 år framåt. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Tack Wendtan. Är väldigt sugen på att prova M40 efter alla lovord här på forumet... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Ufo: Prata med Asken, han har stenkoll på var de finns. Stockholms bilvård säljer det vet ja. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.