|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Måste nog instämma med Wadel här. Ska du få dette till at låta bra, måste du nog stämma av dörrarna, förstärka och allra helst få till nån form för låda i dörren som är tät. Nånting som ger motstånd iallafall. Å andra sidan har jag aldrig sett en högtalar fabrikant som uppger rekomenderad kupe volum? Kan det inte vara så enkelt med airbagen, att kontakten glappade till när du skruvade? Nu måste du bara till BMW och nollställa den? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Om det är nya högtaler måste du kanske spela in dom! Jo det är faktiskt sant! Jag hade en V70 förut där jag bytte ut alla högtalarna mot Infinity Kappa och det lät skit! Skällde ut dom som hade sålt prylarna men dom sa att spela ett tag så ska du se att det blir kanon! Det blev kanon efter ett tag! /s-w |
|
|
Wadel: Kan du komma med lite tips på hur jag ska göra för att få det att låta bra. Jag har ett hyffsat steg och en JBL Gti 12" bas med låda liggandes i garderoben. Men problemet e hur jag ska få det att låta bra i dörrarna. Baslådorna i dörrarna är ju enda stället att fästa högtalarna i och dom är även utformade efter dörren. Såhär ser min dörr ut på insidan: Länk observera baslådan... Inga överseriösa ombyggnadstips som tar 3 år att färdigställa, tack =). Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.