|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Kul att ni uppskattar bilen. Jo, detta exemplar befinner sig i ett förträffligt skick. Totalrenoverad av förre ägaren som plockade ner bilen i molekyler, förzinkade bla motorrummet och satte ihop allt igen. Makalöst jobb. En del bilder från renoveringen kommer jag så småningom att lägga ut på e38.info. Planer med bilen: behålla den i originalskick. Små modiefieringar/förbättringar kommer dock att göras: Alpinas originalratt är beställd från W&N, tillsammans med med växelspakshandtag i trä från Alpina . Velourmattor kommer också att läggas in. Nya sommardäck till bbs fälgarna kommer också att införskaffas. Återkommer med fler planer... Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
Scheckheft |
Hej Passade på att knäppa lite kort på BMW:n i helgen. 20 nya bilder finns nu att beskåda på E38.info: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Jag har en 3,0 på G som jag funderar på att köpa.. men vad ska man ge?? Är ju jättesvårt.. Den är i behov av renovering men är nu i bruksskick... /Jimmy Länk |
|
Scheckheft |
Hej Dags för lite nya bilder av csi:n på min hemsida. Nya sommardäck med smal vit rand har köpts in, Alpinaratt + växelspak, nya velourmattor mm mm. Bilder: Länk Vintern ska ägnas åt lite "finputsning"... Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Bara och gratulera till ett bra val. Bmw:s finaste modell GRATTIS |
|
| Blir lika kär varje gång jag ser bilen. | |
stefannorr |
Bra den finns i Luleå så man kan få se den live nån gång. |
|
Hej.. hade 2 st Csi`er för 2-3 års sen.. men det va för mycket rost för mig att kunna laga.. inte ovanligt!! Köpte en till nu för en dryg vecka sen.. en vit 72, bruksskick och rosten som finns är lätt fixad med ett par handgrepp ,råkade se din och det är väl åt det hållet jag strävar åt.. med lite hjälp av walloth unt nesch! Alpinaratten är otroligt grym.. hade en likadan i min 635CSi.. Du får gärna höra av dig om du har några delar du inte har behov av.. jojjenson@hotmail.com CSi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.