|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Efter mycket letande har jag nu förverkligat en gammal dröm: att äga en E9. Det blev en 3,0 csi från 1973. Totalrenoverad under många år. De första bilderna finns på min sida: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Vilken pärla!!! Snyggt med vitt :) Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Riktigt fräsch... dock började jag fundera lite när jag läste utrustning nedanför :) --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
En underbar vagn. Verkar vara i ett otroligt fint skick. Letade efter E9:a alternativt E24 för några år sedan och det mesta man fann var i mycket risigt skick så jag kan tänka tt du lagt ner ett antal sköna timmar på att hitta vagnen. Bara att gratulera till en underbar vagn. |
|
|
Grattis Scheckheft till en super läcker bil. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Ser mycket bra ut!! Får man vara så fräck och fråga hur mycket du fick ge för den? |
|
|
Scheckheft: Grattis till en mycket vacker och trevlig bil /S |
|
| Grattis till en av dom vackraste bilar som gjorts!! | |
|
Du måste vara lycklig... det är ju bara så vacker. Hittade du den här i Sverige eller? Ser ju inte ut att vara någon "fuskrenovering" direkt, välidigt fin. En drömbil även för mig, jag letar efter 3.0S/Si/LA/LiA att nöja mig med så länge tills drömmer går i uppfyllelse :) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Ser riktigt fin ut, du har väl tänkt dig orginalskick och inte massa kjolar och skit? /Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
haimaul |
Stort grattis! Verkligen! Och kul med en vit bil också, passar väldigt bra på den modellen. Den vackraste BMW:n någonsin! Precis de specifikationer jag skulle leta efter själv också på en E9: Relativt sen årsmodell, trelitersmotor, insprutning, manuell låda och sist men inte minst originalskick. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Congrats!!! Hoppas du får måååånga härliga mil till sommaren!!! // B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
Wow! 3.0 csi är ju bara en av de vackraste bilar som finns! Grattis! Verkligen! |
|
|
Hej Jag hade förmånen att se den live häromdagen. Ser ut som fabriksny. Vilket skick! Grattis än en gång! /Lazze Länk |
|
|
Grattis! Ser ut att vara i "timewarp condition" :-) Riktigt läcker! MVH, E38B12 |
|
|
En verklig "kultbil"....Grattis,du fick nog ge en 100' för den..Klart värt det när man vet hur lite av den modellen som finns kvar "därute".. Mvh Janne. |
|
|
Fy fan va snygg ! och vad snyggt med vit färg ! Verkligt tidlös och odödlig bil . |
|
|
Kan bara instämma i hyllningskören, vårda den ömt men glöm inte bort att köra den. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
grattis, en av bmws snyggaste modeller! MVH Johan K |
|
| Ja, det måste jag säga att det ser ut att vara ett riktigt praktexemplar. Riktigt vacker bil. Tur att någon tar hand om kulturskatterna. :) | |
|
Man får grattulera så mycket till en av de finaste vagnar som i mitt tycke någonsin har byggts,Kul dessutom att den är vit,så grattis än en gång Hellre dö än fega! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.