|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
H&M Vad har du valt för färg på bilen?Har du inga vackra bilder på pärlan? ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Bilen är svart, har inte tagit några bilder på den men den är i orginal skick jag har inte smetat på massor av onödigt krafs =) Men jag har tänkt att lägga upp lite bilder på min sida men har aldrig tagit mig tiden =( /Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
H&M; Ska ut och pröva en 645 i helgen. Har din bil sportunderställ? Vilka hjul sitter på? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
Deliq |
>H&M Snälla, snälla , snälla, kan inte du åka på BMW CS's vårrally i Hallunda på lör 8/5 så jag får se den... eller om du tar Z8'an så blir jag inte heller ledsen... ;-) M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Hosse: Jag har underställ med hängseln och 18 tums dubbelekerfälgar (120) deliq: Tyvärr jag kommer nog inte, men du kan ju åka till BMW så har de nog en 645:a liknande min /Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
H&M; Hmm.. Det blev inget.. Nu har dom bara en 645 Cabrio. Ska testa den, men det är en dårlig referans räknar jag med. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.