|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Johan99: Va kul! ;) Håll utkik i backspegeln efter en titansilver touring. :)) /S |
|
|
Sonny: Japp det ska jag göra :) /Johan |
|
|
Så nära perfektion man kan komma utan att speca bilen själv :))) OTROLIGT VACKER! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Kanonfin bil Johan, men tycker att originalfälgarna sitter klockrent på bilen! T o m snyggare än BBSn...även om jag sällan brukar gilla originalfälgar!? Grattis! |
|
|
Tack tack igen :) Grymt kul att folk gillar bilen! Fartglad, jo original hjulen är kanonsnygga men de ska ju sitta på vintertid så man får dubbelt av det goda ;) /Johan |
|
|
Grattis till en snygg bil! MVH / Jacob |
|
|
Fruktansvärt läcker bil!! Är inte alls avundsjuk.. nej då, nej då :-) Enda som jag saknade på den är sportratten med trä... Hoppas du får många goa mil med den! O så *host* *host* finns det en "ansamling galningar som gärna önskar dig välkommen in i gemenskapen" :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Så nu är bilen sänkt också :) Bilder: Länk Länk Patrik: Japp ska ta och fixa det nu :) /Johan |
|
|
Fy f-n vad snygg den är.Klart snyggaste E-46an jag sett,vilka ruggiga fälgar mums.Bara att gratulera till ett kanon val av färg,fälgar utr ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Som sagt, RIKTIGT läcker! Hade jag specat själv hade jag valt ljust skinn men annars är den helt perfekt! /Micke |
|
|
GRYMT snygg!!! Håller med ovanstående om att det är klart snyggaste E46:an jag sett! BBS CH är klockrena på E46 och Mora metallic är bara för läckert. Gratulerar till en riktigt snygg bil! MVH Chrille |
|
|
Tackar tackar :)) Kanonkul att ni gillar min bil! /Johan |
|
| skitsnygg ....färgvalet och utrustningen passar perfekt.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.