|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Specen lyder: Komf-pkt M-pkt 18" M135 Individual lack: Mora metallic Montana skinn svart Navi Professional Glaslucka Elstolar Björk trä Avt drag Plus lite små grejer... Så nu börjar väntan i 5 månader :( /Johan | |
|
Grattis! Kommer nog bli en väldigt snygg touring.. Om man får fråga, hur mycket extra kostar en individual-lack? ______ Martin |
|
|
Oj, oj, oj...den går inte av för hackor...med schysst utrustning också... Såg en Morametallic M5 i ett av Hassos reportage och har sedan dess varit "förälskad" i den... Grattis! / Joakim Länk |
|
|
Här är förresten länken: Länk / Joakim Länk |
|
|
Tackar :) Individual lacken kostade 25000:- extra. /Johan |
|
|
Nice car! Grattis. 5 månaders tålamod kräver sin man! Björk trä är det snyggaste jag sett i en bil, så himla vacker färg och mönster. BRA SMAK och VAL av utrustning. Mvh Kristian |
|
|
Grattis Johan, du specade bilen nästan exakt så som jag hade gjort, förutom att jag valt bensinmotor samt beige skinn :-) KRÄVER en drös bilder så fort du fått bilen!!! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tackar grabbar :) Skönt att höra att man har en hyffsad smak iaf :) Valde bort det beiga skinnet pga dels att min andra hälft inte ville ha det och dels för att svart är lite mer praktiskt när det kommer smått in i bilden. /Johan |
|
|
En liten reflektion... Om man på denna sida Länk väljer Mora och svart skinn verkar det inte som om man kan välja björkinredningen...(eller "poplar"-motsvarigheten) Vad hamnar man på totalt med den utrustningen? 350'? / Joakim Länk |
|
|
Tror bara det är om man kör Individual rakt igenom. Nu blir det bara lacken som är det. Inredningen blir vanligt Montana skinn. Listpriset på bilen är 460000:- /Johan |
|
|
Oj...rek-priset för en standard 320dT är 289'...du har alltså lastat på den för ca 170'...!???!? / Joakim Länk |
|
|
Japp :) Bara M-pkt=37000:-,navi=25000:-,lack=25000:-,komf-pkt=18000:-(gratis nu),lucka+elstol=22000:-,skinn=15000:-,drag=8000:- mm så det blir en del i slutändan :) /Johan |
|
|
Hmm..jo, det du räknade upp blev ju 150'...(minus 18' för komfortpkt)...så jag förstår nu att det kan dra iväg... En mkt trevlig bil blir det iaf! / Joakim Länk |
|
|
Ja hoppas den blir bra när man får se den live. Din 330 va väldigt snygg måste jag säga! Gillar de Schnitzer fälgarna. Och M3 speglar är klockrent. Vart har du köpt dem? /Johan |
|
|
Snyggt och du lär bli ganska ensam i Sverige med den lacken, funderar på att köpa en 330 med individual lack. Det finns en 325 -01 i Petrol Mica metallic på BMW Solna. Den är grymt snygg med björkpaneler och del mocka klädsel. Harman Kardon, taklucka mm Ägd av en gammal tant och bilen har gått 900 mil!!! Finns den kvar efter semestrarna så köper jag den direkt. |
|
|
Valet för mig stod mellan Mora och Petrol Mica. Mycket snygg färg det också men jag va rädd att den va för mörk för min smak så därför blev det Mora. Den 325an låter ju riktigt trevlig :) /Johan |
|
|
äré en automat oxå? |
|
|
Nej hoppade över aut. 6-vxl man istället. /Johan |
|
|
okej, har bara kört aut själv och tycker de är så jäkla skönt å slippa växla.. |
|
|
Latmask ;) /Johan |
|
|
Johan: ...jag trodde jag hade svarat dig igår kväll...men minns nu att datorn dummade sig ett tag...och såg nu att mitt svar inte kommit in...så här kommer det igen...;–) Tack för bil-komplimangen! Ja, jag gillar också mina fälgar skarpt, tycker de gör sig väldigt bra på bilen. Speglarna satt på när jag köpte bilen, tillsammans med M-paketet. / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.