|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Patrik Nilsson: Vem som ägde volvo vet jag inte men Ford äger i alla fall Volvo om det var det du undrade. :) Måste nog hålla med bayern münchen, tror även jag att Honda finns även i USA. och inte bara under namnet Acura. BMW_jerry: Verkar i alla fall som att du lyssnat noga på vad Peter Sundfelt sa tidigare ikväll...:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| hehe andersson vem e peter sundefelt | |
|
Peter Sundfeldt är programledare i MJ. :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| motorjournalen...tyvärr ja har inte femman ser det bara ibland hos min farmor :) | |
|
Är inte Lexus friköpta från Toyota nu? Har för mig att det hände förra elelr förförra året, är dock inte helt säker. Länk |
|
| ekan det var ju toyoyta som skapade dem | |
|
Extra info till jerrys inlägg om VW's köp av Rolls-Royce: I boken "Principles of marketing" s.471 (Kotler et al. 2002) påstås att VW betalade £479 000 000 för Rolls-Royce. Det är förbaskat dyrt utan att ens få med ett av världens starkaste varumärken... ;-) Mvh Elvis |
|
| tackar så mycket boogieelvis...finns den boken att köpa eller | |
|
Jerry: Varsågod, och det är bara att knalla in på närmsta akademibokhandel om du vill läsa mer, tror den kostar runt 8-900:- Mvh Elvis |
|
|
bmw_jerry Jo det vet jag, men jag har för mig att jag hört att de blev så stort i alla fall i USA så de köpte upp namnet Lexus av Toyota och idag agerar fristående firma som dock har samarbete med Toyota fast inte ingår i koncernen. Men som sagt, jag är itne säker. Länk |
|
|
Elvis!! vadan detta? har du sålt pärlan? ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
bayern: Jajjamen! Det tog lite tid, men med lite tålamod så löser sig det mesta. Ingen stor idé att ha en bil stående 10 månader/år när man pluggar, men när jag är färdig så ska jag införskaffa mig en ny bimmer (efter HD-köp...). :-) Mvh Elvis |
|
|
Låter toppen.Du är förnuftig du som studerar. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Ja, kanske det, men det känns lite segt redan, och då har jag ändå minst 4 år kvar... :-( Mvh Elvis |
|
|
Hittade en liten sammanställning som jag tror själv kan stämma ganska bra. GM: Pontiac Chevrolet Cadillac Oldsmobile Buick Hummer Saab Opel GMC Saturn Ford: Ford Volvo Mazda Jaguar Range-Rover Lincon Aston Martin Mercury Mopar: Chrysler Dodge Plymouth Jeep De Soto AMC? Volkswagen: VW Audi Skoda Seat Bentley Lamborghini Bugatti BMW: BMW Rolls Royce Mini Porsche Mercedes: MB Maybach Smart Fiat: Fiat Ferarri Alfa Romeo Peugeot: Peugeot: Citroen Talbot? Renault: Renault Nissan Infinity Toyota: Toyota Lexus Honda: Honda Acura |
|
|
Haglund: Jo, den såg ju trovärdig ut, men Daimler-Chrysler är väl en koncern, inte två? Mvh Elvis |
|
|
Och ingen som vet vem som äger Mitsubishi? Mvh Elvis |
|
| General Motors äger väl Mitsubishi. | |
| det fanns nåra fel tex finns det inget märke som heter range rover det är bara en modell märket heter land rover och du glömmde subaru på gm | |
|
Ok, tack Grodan, jag trodde det, men var långt ifrån säker... :-) Mvh Elvis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.