|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjo E30 m3 ägare. är det någon som har tid att komma till Södermalmn sthlm i dag/kväll (mån 26/4) så man kan få titta på en "vanlig" E30 M3 ? Har en Sportevo i garaget vid Hornsgatan och är nyfiken på skillnaden samt få lite info om den vanliga M3:an. Mvh Thomas Tele 070-7206946 | |
|
ingen som har en E30 M3 och bor nära södermalm? Jag känner 1 enda som har det och han får man inte tag på :( |
|
|
Jag kommer att vara på Tullinge på söndag, du kan komma ditt om du vill.( Förrar träning med BMW cluben.) Mvh Abbe Länk |
|
|
ok thxs, ska kolla om jag kan låna en grönplåt så man kan åka med den på stan. T |
|
|
Aha, är den ny import eller obesiktigad? Mvh Abbe Länk |
|
|
Det var tur för mig också att jag inte komma! Hade inte kunna hänga med alls! för lite hästar, ny lackat bil och lilla dottern i pasagerar säte hade tvinagat mig hålla lagligt fart. :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
eeh, hur gick det här till?! Fel svar i fel tråd! sorry! Glöm förra inlägget. Mvh Abbe Länk |
|
| har precis fått hem bilen, men jag har letat i ca 1 år efter en Sport evolution, nu ska man bara krångla sig igenom besiktningen, min bil har lite udda historik. | |
|
Kul att du har hittat en sån, får man vara nyfiken och fråga om historiken? Mvh Abbe Länk |
|
|
Rz: Såg bilder på bilen på Yatzy, Grattis till en OTROLIGT grym bil! /Wille |
|
| abbe : 1 ägare i luxenburg mellan 90-01, en DTM-Le Mans förare var första ägaren, ägare 2 var en militär i US Forces stationerad i Tyskland vilket innebär att han inte har en EU bil utan en Nato bil, han hade egna plåtar och körde i tyskland utan att den är reggad där, så nu krångar SBP men jag har fixat orginal briefet från luxenburg så det borde gå bra, får se i slutet av veckan vad som sägs. | |
|
Rz: Vore trevlig att se bilen live:))kanske på Bmw Cs möte på brostugan? |
|
|
starre : Det är möjligt att jag kommer till brostugan, brukar ta non fika per år där, vilket datum är ni där? |
|
|
Rz: 10 maj 2004 Brostugeträff, vårpremiär. Premiär för Brostugeträffar, därefter alla måndagar från c:a kl. 18.00 jämna veckor. Kom med din BMW och träffa likasinnade. Prata bil, beundra bilar, umgås och avrunda kvällen med en fika på Brostugans kafé. |
|
|
Jag kan bara säga grattis till en bil som det inte finns så många av, Jag ser ifram mot att du registrerar bilen på M3 E30 registret www.m3e30.se så vi får se hur den ser ut Än en gång GRATTIS Mvh Joakim |
|
|
Rz: Du.. det är duktig ståballe-varning på sport-evon.. se till att du inte blir av med den på det ena eller det andra sättet.. bakom lås och bom av modellen pansarplåt!! Hade tyvärr inte råd med en sån (om man nu hade hittat en) så jag fick nöja mig med en "vanlig" Evo.. that's life.. ta väl hand om den nu bara! =) // Oscar |
|
|
arrow: Har 2 garage platser, men bara den ena med bur......och den platsen är upptagen av GT500:an. det man är orolig för är att någon ska norpa bak/fram spoilern samt mina fäljar. Jag hoppas att dom "vanliga repnissarna" inte fattar att den är ovanlig så man slipper lacka lacka lacka lacka som man annars har fått göra varje år. förhoppningsvis så smälter bilen in med alla svensson bilarna (alla har ju vingar o plast numera) om jag parkerar på gatan vilket man gör ibland för det är svårt att få med sig bilen in på restauranger mm ;) har ni andra M ägare problem med repor/skador när ni parkar i stan? |
|
|
Hur gick det med reg besiktningen? Mvh Abbe Länk |
|
| hehe inte klar än............mer papper mellan Tysk-Luxem-Swe. hoppas att jag får allt klart denna vecka, väntar på ett sista papper bara | |
|
Rz: Kommer du till Brostugan på måndag? |
|
|
starre: Om tid finnes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.