|
Sida 9 av 11
|
|
|---|---|
|
Tomas ---> Märker att du inte har haft besök av mej =) ne alvarligt, denhär diskutionen är bara löjlig, varför fortsätta den? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Verkar som om det är något som ni "BMW freaks, min bil är bäst" har missat. BMW´s M3 är väl inte framtagen för samma syfte som en Volvo S40 T4, eller? vare sig det är deras värsta S40 modell, så är den ju inte byggd för samma ändamål som M3:an? Snacka om att det finns många här på forumet som inte vet när dom ska hålla tyst. Pinsamt, riktigt pinsamt. Det kan inte ha med ålder att göra heller, själv är jag 19 år och verkligen skäms att se "penismätar inlägg". Kan inte alla som bara ska sitta och klaga på andras byggen och prestandatider gå till ett eget forum? Där kan ni sitta och prata i munnen på varandra om vems Saab, BMW, Volvo m.f som går bäst om man köper dyrast trim. Det är min åsikt. Off the the topic så älskar jag själv BMW och köper inget annat, men känner inte att jag måste styrka att BMW bilarna är bäst i alla lägen för det! Kram på er, alla bilälskare! |
|
|
Dubilidu! Länk =) |
|
|
Braxen ---> De e lungt, alla M3 går snabare än alla volvo innan -90 läste det i bilsport, o det är min bibel om aldrig ljuger. mvh Erik Jakobsson med mycke zatzy varning =) Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
JaJsEn! Bilsport o zatzy, ställena där det aldrig förekommer osanningar! =) |
|
|
"Braxen" Och den volvon har en Volvomotor? =) |
|
|
jimmynilsson81---> Jo faktiskt så har den det, de sitter två B20 med gemensamt block i den =) varför inte bara lägga ner denhär tråden istellet? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Okej. jag ger mig.. =) | |
|
Å vad less jag är på dessa töntiga trådar. |
|
|
Carlèn Ser du att det är en tråd du inte vill slösa energi på så behöver man ju inte gå in på den. |
|
BMW_M3 |
fan vad jag mår dåligt efter jag såg den filmen |
|
Att man bara lägger upp filmen är ju ett bevis på stålthet. Kunde man inte kört mot volvos motorstarkaste turbo bil mot BMW Turbo? //BMW-Kimmo |
|
|
Vm i trådlyftning? =) Dessutom kunde väll volvo tryck i en 3 liters sexa eller BMW stoppat in en 1.9 eller är det 2.0 ? liters turbo? Allt är inte alltid jämt och dessutom är M modellerna bra trimmade av bmw från fabrik. |
|
|
Hehe, jo. Jag satt och sökte på "film" och så såg jag denna, va tvungen att skriva. //BMW-Kimmo |
|
|
Oavsett vilket, så kan man konstatera att: BMWs vassaste modell ÄR snabbare än Volvos vassaste. Det är enkla fakta. Sedan kan vilken bil som helst trimmas till förbannelse. Den som är mest trimmad, påkostad vinner antagligen. Dock så kvarstår det faktum att BMWs värsting är värre än volvos värsting, i originalutförande. Punkt. Pärlan: Länk |
|
|
Subidus: Om du läser tråden från början så ser du snart att tråden INTE är upplagd i ett provcerande syfte. Utan mer ur ett komiskt syfte. |
|
|
Sant. Själv tycker jag att Volvo är en bra bil om man är gubbe eller totalt ointesserad av prestanda. //BMW-Kimmo |
|
|
LexCom: Nej men även du vet att filmen inte endast är länkad på denna sida. //BMW-Kimmo |
|
|
Måste bara lyfta denna & kolla om en del fortafarande är riktigt omogna eller skäms för sina inlägg här idag haha. Skulle dock vara kul & se denna film. Jag vet höjdartrådlyft men just för att se om en del hänger kvar & har sina åsikter kvar haha. |
|
| Är det samma arash som äger pbz som kommeterat tidigare i tråden? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.