|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
Jag vill även be signatur "Braxen" att tänka sig för innan han publicerar sådana här filmer på andra forum. Jag vill inte göra folk ledsna, och jag hade i min enfald hoppats på att folk generellt hade lite glimt och kunde ta saker med klacksparkar... Herr Brax, publicera inte fler saker som kan uppfattas som stötande är Du bussig. M.v.h. X40 Nordic som nog lämnar den här tråden nu. |
|
|
x40nordic jag förstår och förstod redan när jag skrev inlägget vad du menar "med glimten i ögat"! Jag var naturligtvis inte där på plats, och jag förstår varför filmen togs. Vad jag menar är att nu när den finns tillgänglig för alla så får man nog vara beredd på en del kommentarer, sedan lider jag nog lite med dig för att du hamnat i blåsväder i detta forumet då du ändå svarat sakligt på många kommentarer. Är naturligtvis lite BMW-tokig men inte mer än att jag kan se denna filmsnutt med glimten i ögat samt be om ursäkt för att jag inte klargjorde min åsikt bättre!! |
|
| Tänk om vi alla kunde ha respekt för varandras bilval och inte hänga upp oss på petitesser. Vi har ju alla det gemensamma intresset, nämligen bilen! Sedan om det står VW eller Tatra på bakluckan är väl inte världens undergång. | |
| Pinsammaste tråden jag sett på länge!!! för att inte tala om den tråden på performance club hahahahahahahahaha.. det var fan droppen!! än en gång har BMW vunnit!!! | |
mr_xc99 |
BMW är Bäst |
|
angånde den där vassa v40in i superstage så sa x40nordic: att den hade kört på 1 min 28 sek och 7 eller 8 hundradelar.. kan ge ett tips om en bmw 318i -84 som kört superstage på 1 min 25 sek och 9 hundradelar.. ps den finns att läsa om i bilsport NR 4 2003 |
|
|
den som har en 2,3l Volvomotor :D Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
318'in med C-stolpe och bagage med vinge från M3? Sådär halvbra exempel, 2,3 liters motorn som satt i den kommer ifrån Volvo 940 :) /Wille |
|
|
Dirtyeye: Du var snabbare :) /Wille |
|
|
Baloo70 och mr_xc99; Japp, BMW har "vunnit" (vunnit vad förresten?) och BMW är helt klart bäst. M.v.h. |
|
AKUS |
OJ OJ OJ. jag säger bara det. Ni är så ruskigt pinsamma så det inte finns ord för det!!!!! En volvo slår en bmw och det blir snack i 7 sidor att bmwn skulle vunnit på andra sätt och volvon var trimmad och bmw är bäst, volvo sämst mm. de e ju rena sandlådan!!!! och ett jävla tjatter!!Rena hönsgården!!! Volvon vann, vad finns de å lipa om?????? Ge mej nåt seriöst svar nu snälla!! inte BMW-power!!! eller liknande! |
|
De blev mycket snack om just den här filmen...lite kul. Förstår inte ens att folk inte kan inse att jag blev från åkt på filmen. han va snabbare svårare än så är de inte. Tycker själv filmen va rolig o se. Och tar absolut inte illa upp att dem driver me min bil eller M3 över huvudtaget. En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Och vilket pulver som hade kläckt ur sej att jag skulle köra skiten ur martins s40 i västerås. Han måste vart tappad bakom flöttet. jaja, de e bara lägga ner snacket. M3an är en snabb bil men oftast inte snabbast! En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Att folk orkar.... Det finns och kommer att altid finnas bilar som är snabbare en ens egen favorit bil! Jag tycker det är kul att folk lägger tid och pengar på sina bilar, för i grund och botten har vi väl samma intresse, bilar! Mvh Abbe Länk |
|
|
allvarligt......... en m3 oavsett modell e30 e36 e46 är en bil med massor av körglädje, jämför en original m3 med volvos motsvarande bil så är bmw´n roligare.. säg vad ni vill.. men som x40nordic sa så är det bara en jämförelse på skoj...... häng på en turbo på m3an och lägg samma pengar på den som volvon så piskar ändå m3an volvon... bmw är faan bmw.. bilen: Länk |
|
|
->FearThis Det finns mycket långsamma bilar med massor av körglädje, och det finns en del ruskigt snabba bilar utan körglädje. Sen tycker ju en del att ruskigt snabb = körglädje. Smaken är delad "Samma pengar" skriver du. Det blir grymt svårt, må jag säga. Köper du en T4 och en M3 så kan du ju lägga 300.000 på trim till T4 innan du ens är uppe i samma pris om M3an. Jag kör BMW och gillar inte volvo alls, men jag kan ändå inse att det finns en del snabba volvo där ute som kör ifrån de flesta BMW. |
|
|
Hej, Vi lanserar en till rulle utan något som helst ont uppsåt. För att inte göra Er arga på något vis har vi så klart och tydligt som möjligt påpekat detta i slutet av filmen. Om någon av Er mot förmodan blir jättearg ändå... Se slutet några gånger till och ta en funderare... Om folk fortfarande behöver få loss agressioner kan Ni maila dem till mig på support@x40nordic.com M.v.h. Jompa som gillar alla typer av bilar. Länk |
|
|
bmw_man asså ja håller delvis med men däremot tycker jag att bmw´s m-modeller har ett bra chassi redan från grund medans ja inte gillar s40´s något vidare:( och va jag menade med trimma för samma pengar så var en förutsättning att som det stod på 1a sidan att m3an var ~10 år äldre än t4an.. en sån m3 går väl på nånstans mellan 90-130k på ett ungefär beroende på skick å inte 300k.. trimma en m3 för 150k då går den vill ja lova:) enligt mina erfarenheter är det lättare att bygga en kul bil då man har ett utgåtngsobjekt som är en racebil från början.. x40nordic ja va inte sur lr nåt om du fick för dej det;) får be så mkt om ursäkt om det uppfattades så... sen så jag gillar jag liknande filmer och även den här, det jag bara kände mej sugen att påpeka var att om bägge bilarna hade haft samma förutsättningar med trim & dyl hade filmen sett helt annorlunda ut... hävdar dock fortfarande att volvo är traktorer, även om de ibland är väldigt snabba sådana:) bilen: Länk |
|
|
x40nordic/Jompa: Grym film! :D ...mer sånt! /Wille |
|
| Jämt mot 300:an där drar den volvon ?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.