|
Sida 5 av 11
|
|
|---|---|
|
oooopss.... Dirtyeye visste inte att du kör volvo!!!!!!! folket brukar inte reagera så mycket när dem ser en volvo förlora en rejs... men det blir en hel del reaktioner när dem ser en bmw förlora med en annan märket och det är därföratt min jämförelse..... m.v.h. Mauricio |
|
|
klart jag skulle köra även om jag visste att jag skulle förlora man kan itne alltid vinna jag gör det för att det är roligt! Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
men vi kan väl säga att volvo OCH bmw e bra bilar var o en så sitt sätt. Båda har för o nackdelar. Så kanske den här diskussionen kan ta slut_!! Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
Vad är det som är så farligt med att en volvo kör ifrån en BMW? Killen som har s40:in har säkert lagt det mesta av sin inkomst och tid för att få bilen så snabb som den är! Och det ska han berömmas för. Jag tror vissa är avundsjuka på att vissa har tid å plånbok för att kunna trimma å styla! Det är ju ingen mening att fortsätta gnälla över att han körde ifrån M3:an? Gjort är gjort och han kan säkert göra om det många gånger till. Ta det med en klackspark, skratta åt det å va glad :-))))) Vissa bmw-ägare borde sluta gnälla!!!! Ha det bra allihopa. Mvh Jojje |
|
|
Arash: jag säger bara en sak, grow up man! jag kollade på sidan och såg att du hade en skit bmw och sen sitter du snackar om nått som du inte ens har, skrattretande men men du är väl en patetiskt människa verkar det som. nära skjuter ingen hare! köp en m3 snacka sen. take the blue pill, and wake up! |
|
|
örjan svensson: Har du en X40 som smiskar kompressormatade M-bilar eller gör du samma sak som arash gjorde? |
|
| Om Autopower skall upprätthålla sitt rykte om att vara en seriös hesmsida vore det bästa om denna mycket pinsamma tråd raderas för att sedan förnekas i all framtid. | |
|
Jag håller med bjoerck.... Radera inlägen nu.......... Jag är säker på att volvo ägarna har en jätte bra hemsidan der dem kan skriva sina inlägg i .... So what are you waiting för Autopower crew???? delete this shit and give bmw owners peace again!!!! M.V.H MAuricio |
|
|
Varför radera denna tråden??? Jag tycker den är mycket underhållande att läsa. Man får väl skapa en massa nya klasser för att jämförelserna ska bli med rättvisa. Ny klasser kan vara t.ex Prisklassen: (Bilar som kostat lika mycket i inköp och ombyggnad tävlar mot varandra) Komfortklassen: (Bilar som är lika bekväma tävlar mot varandra) Uthållighetsklassen: (Bilar som inte bara klarar 10 sekunder på strippen utan också klara att rulla 10.000 mil tävlar mot varandra) Och så har vi snackeklassen (Folk som bara pratar försöker prata sig till 402 m3ters snabbast) Kompisklassen (Jag har ingen snabb bil själv emn min kompis / pappa har en snabb bil) |
|
|
Bättre att radera dom inlägg som strider mot forumets regler! Att det sedan finns vissa som skämmer ut sig själva och inte klarar av lite smågnabb med glimten i ögat, är bara sorgligt men fortfarande inget som autopower eller bilmärket kan beskyllas för, eller?!! |
|
|
Jag ser detta mest som snacket innan boxarna går upp i ringen, inget att hetsa upp sig om. Det är ju bara och vänta och se efter alla "strippen" körningar i sommar, någon kommer att ligga utslagen på mattan, någon ha segerbältet på sig. Må snabbaste bil vinna.... |
|
| *gäsp* | |
|
Kolla vad dom skriver på volvo turbo klubb om detta!! Länk |
|
|
Svaret på deras fråga blir alltså B! ett jädra gnäll om trim och fusk och påhittade klisterdäck... Volvon vann rakt fram, end of story. Hade man kört striptävlingar på banor med svängar så hade kanske resultatet varit annorlunda, men nu gör man ju inte det, men det finns en liknande sport... Banracing... |
|
|
till er alla som säger att M3or har körkänsla bla bla bla som är oslagbar , jag tycker inte att de är ett dugg roliga att köra så körglädje är väl inte samma för oss alla , jag föredrar att susa i 180 utan att höra ett smack än att köra 150 genom kurvor o höra en massa oväsen , så valet vart enkelt ... det betyder inte att M3an är en sämre bil NEJ tvärtom den är hur roligt som helst att köra ,riktigt underbar maskin med många bra egenskaper fast det faller inte alla i smaken alla är inte ute efter samma sak Arash hur många Prestanda vagnar har du kört så att du kunde hand plocka M3an som bästa bilen ? *** bara nyfiken*** |
|
|
Maxad : dessa bilar har jag kört .......och det va två bilar som som fastnade för mig och det va M3án och evo´n dom överiga va bra bilar fast dom hade ingen karaktär ......men men smaken är som baken den e delad men här har du en liten lista av bilarna....alla fall dom som jag kommer ihåg..... saab: 9-3 1,8 T 9-3 aero volvo: S40 t4 (orginal och chipad) s60 t5 toyota : celica supra(automat) V.W GTI Turbo vr6 Skoda: oktavia RS Audi : S4 (-99) Bmw : 320(e46) 325(e36) 328(e46) M3(E36 & E46) Hyundai Coupe (v6) Mitsubishi EVO VI Nissan 300ZX |
|
|
Haha, visst har de en poäng... Särskilt gillade jag det där om att "smörja in bilen med fett för mindre luftmotstånd", klockrent! ;-) Mvh Elvis |
|
| Arash , ok . Jag förstår ditt val nu mellan dessa bilar det hade väl jag också gjort om valet stog mellan de . Men personligen så tycker jag att hälften av de va inte ens klassade som sport bil för min smak . men som du nämnde själv smaken är delad. | |
mr_xc99 |
hehehe ja den me fett tog priset hahah skrattar fortfarande när jag tänker på det. |
|
haha Morgan tycker du är iskall me dina inlägg ibland hahah! du har så RÄTT=) 10p till dig=) haha M.E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.