|
Sida 4 av 11
|
|
|---|---|
|
jo självklart man kan sitta o snacka kit om ALLA andra bilmärken som sånna som dig gör. Men man behöver inte gråta när man ser en sån här VACKER film!!! Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
jo självklart man kan sitta o snacka skit om ALLA andra bilmärken som sånna som dig gör. Men man behöver inte gråta när man ser en sån här VACKER film!!! Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
arash: du som säger M -powerM -powerM -powerM -powerM -power, har du en m bil? jag fattar inte meningen med att du snackar om saker som du inte ens har? de folk som du tjafsar med har åtminstonde en bil som går. var det inte en M -power bil som vart k"#" av martengss40 i västerås härom veckan? de skriver du inte va? det var t o m en M -power med kompressor. prata om M -power när du har en M -power bil. vakna! |
|
|
Volvofolk: Kom gärna in och diskutera era och våra bilar med oss som några av er har gjort. DET är ni jättevälkomna att göra. Det är kul att se att några av er har så pass mognad att det går att göra, men att komma in och slå sig för bröstet och dömma ut våra bilar och försöka jämställa dem med en hög med skit, det kan ni göra någon annanstans. På TPC-forumet eller något liknande. Där får ni förmodligen även medhåll från den övriga hisingepöbeln. örjan svensson: Har du en X40 som smiskar kompressormatade M-bilar eller gör du samma sak som arash gjorde nu? |
|
|
montera turbo på M3:an så får vi se hur många som åker i från den? eller ta bort turbon på S40:n och försök att trima upp den till M3 klass.... |
|
|
Äh vadå. Filmen var ju harmlös. Visst en autotech volvo är snabba och klår M3:an men vadå?? Det är väl bara att trimma Bmw´n också. Tyckte mest filmen var skoj, inget att hetsa upp sig för. Jag tycker autotech´s bilar är imponerande och går riktigt fint med framhjulsdrivning. (Men jag väljer BMW helt klart även fast det inte är lika snabb) mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
smurfen m3:an har en 6:a medans volvon har en 4:a (5:a) ?!! M3:an fick pisk visst volvon var trimmad men bmw m3 är inte direkt helt oskyldig heller även fast den är orginal från fabrik!! En kul grej hur många M3:or finns det inte som piskat s40 då? säkert många och vice verca förstår inte paniken det bli när en bil får pisk av en annan :) |
|
|
En välvårdad m3'a är helt underbar att köra/åka. Bra kombination av bromsar/chassie/effekt. finns ju skräckexempel av m3 som är helt svampiga å ålar sig fram. anledningen till att man inte jämför sl/e55 AMG är väl för att det finns en HEL del fler gossar i M3 än merca i den kalibern.. :) eller? /A |
|
|
Alltså jag förstår inte varför ska en original M3 tävla mot en trimma x40?????? visste inte M3 förare att bilen som han skulle tävla mot var rå trimmade???? i så fall vad skulle han bevisa???Hoppas bara att han har lärt sig en läxa!!!! man ska absolut inte tävla mot en annan bil av fel märke som forrutom är rå trimmad... vad tror du volvo ägare var ute efter??? men du bara var tvingen att prova!!!!!! M.V.H MAuricio |
|
|
örjan svensson..... känner du mig ?? fattar inte varför du ska ta till personangrep....... nej jag har ingen m3´a.. (Än) men jag har provkört flertals M3´or både e36 o e46.......känslan som man fick bakom dessa bilar har jag inte vart med om ...och har har provkört dom flesta "standard" sportbilarana på marknaden .......... därför säger jag M-power............ SO I END THIS WITH A f#¤K U, BUT HAVE A NICE DAY |
|
|
Maurixt: Vissa racar inte för att bara vinna utan dom flesta gör det för att det dessutom är roligt. Ställs man mot en snabbare bil så backar man precis inte ur. Skulle dom ställa hammarstöm eller jocke sahlin mot mig så skulle jag inte backa o säga nej även fast jag vet med all säkerhet att jag får pisk! Powered By Autotech ET: 12,6 @ 189km/h (skall förbättras med lite vassare grejer) |
|
|
örjan svensson.....för det första så märker jag att du inte kan nåt om nåt...det va en 32X med kompressor.....han hade max 280 hästar .... men ändå tillräkligt för att piska av din ruttna X40....det finns två grymma s40 i stan (västerås) en titangrå och en silver (den på filmen) sen e resten wanna bees.....ÄKTA traktorVolvo..... kom och prata om att piska en M3 när du har PISKAt en M3....... vilken snubbe alltså!!! SO I END THIS WITH A f#¤K U, BUT HAVE A NICE DAY |
|
| Kan inte alla omogna tonåringar på detta forum inse att det finns bilar som är snabbare än BMW M3, trimmade eller otrimmade. Det spelar väl ingen roll ändå, BMW M3 är ändå en av de härligaste bilarna som går att köpa för en rimlig slant. | |
|
Jag kan faktiskt förstå att det finns många som trimmar skiten ur sina bilar bara för att få bättre tider än M-bilarna; just sådana reaktioner som vissa personer kommit med kan jag tänka mig gör att de vrider sig dubbla av skrattkramp. Så som diskussionens vågor svallar kunde man ju tro att det rörde sig om mord på familjemedlemmar eller nåt, slappna av: det är bara på lek!!! Mvh Elvis |
|
|
Sen måste jag bara fråga: Vem är "örjan svensson"? Jag har missat det helt (inlägget måste ha raderats?) Mvh Elvis |
|
Gemini__ |
Kika in tredje inlägget uppifrån... |
|
Och även den här "vs." tråden vanns av hemmalaget med 0-0... Inte ens denna fantastiska tråd förmådde någon att byta sida eller kasta in handuken och säga att det bilmärke de föredrog helt plötsligt är värdelöst, konstigt?? ;) Sök på "arguing on the internet" på google.com (tänker inte länka någon bild i tråden) ;) /Wille |
|
|
Gemini_: Tack, och ja; jag ska köpa kraftigare linser, jag lovar! ;-) Mvh Elvis |
|
mr_xc99 |
volvo e volvo BMW är BMW det vet alla! |
|
Dirtyeye: Vad jag vet har hammarstöm och jocke sahlin bmw eller hur!!!! så för mig det skulle vara faktiskt roligt att rejsa mot de även att jag vet att jag kommer att få stryk med säkerhet... men skulle du tävla mot en riskokare eller volvo som är rå trimmade bara för skoj skull???? ja visst desto roligare blir det när du kommer sist och sedan måste du höra skiten om och om igen ....... M.V.H MAuricio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.