AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.013

Toppljud i Roadster = Javisst!

Sida 2 av 2
jag måste kicka på det, definitivt intresserad!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Masten & Z3c: Jag behöver tömma köket då släkten kommer på middag, om Ni vill kan jag komma förbi med diverse stereodelar resp luckor. Ring mig på 08-41009782 under morgondagen i så fall.

Förresten, jag tar tillbaka att mina Infinity Kappa högt var orginal, när jag kom till den fastlimmade!?!?!?! diskanten insåg jag att någon har fixat..

/Caspar
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Apropå störtbågar har jag idag haft användnig av dom för första gången.......

Nej jag har inte voltat med bilen. Jag var på byggvaruhuset och köpte massa polyeten slang för att kunna byta vatten i poolen, och när jag kommer ut med slangfan så kom jag ju på vilken bil jag hade.... Polyetenslang går ju knappt att rulla ihop......Slangjäveln fick inte plats på något vis ens i sittbrunnen, men sen såg jag störtbågarna... ;-) Bort med vindskyddet och upp med slangen runt störtbågarna! Sen var det bara att hoppas på att inte farbror blå skulle ha synpunkter på den "nordafrikanska" lastningsmetoden......

/B
Beppo: men det var ju det som ingönorerna i Munchen hade i tankarna när dem ritade störtbågarna!

Tha Matzr har du redan ringt Caspar? ska vi försöka samordna? lita java och lite skitsnack?
tha Maztr: har grejeran här nu. lämnar dem kvar på jobbet , vi bör höras om hur du kan få dem bäst
Caspar: Vad är det för mått på lådan?

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Svebba: Just nu snurrar jag runt med en tillfällig låda till 10" basarna. Den är på 2x18,5 liter med två slutsteg monterade...

Ytterformaten än 50cm djup, 82cm bred och mellan 10 och 25cm hög. från sidan sett är det en lägre platå framtill (längst in alltså) som stegen sitter på och sedan en sned högre platå baktill som basarna sitter i. Basarna lutar alltså snet utåt om man öppnar skuffen.

Tar upp i princip hela skuffen.. :-)

Men det låter bra som f-n!!

/Caspar
Länk
hej hej

Byggde förra veckan en baslåda med en 10" bas i och gissa om man blev förvånad när ja sedan knäppte på stereon... Nu låter det riktigt bra i bilen!

Undra nu bara hur de kommer att låta när jag cabbar ner senare i vår :-P

Den är typ 60cm bred, 20cm djup och 30cm hög så nu äre det väldigt väldigt brgränsad bagagevolym :-P

//Svebba
- Jag är schnell !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.