|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
De är långt ifrån färdig mappad. Fast de kan ju bara kul att kolla på endå Länk | |
|
Måste varit dig jag hörde å såg på Kummelbergetsindustriområde för någon/några dag/ar sedan då? Lät riktigt fint. Är du hos Kennet å mappar? |
|
|
Najs!! Nyper bromsarna bra? Sänkt och hur mycket? // Mvh Martin |
|
|
Kommer nog gå grymt bra när ni fått till mappningen! |
|
|
Fan va Gött! man blir inspirerad! Skall montera kolvarna i helgen på min! Ha :D //Martin "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Flygarn: Hehe ja de va nog ja brukar vara där nere och bus köra ibland :) Vem är kennet? Nos: Hehe nää jag motorbromsar för att bromsarna är så dåliga fick ju inte plats med bromsservo :( |
|
|
TuneR : vad är det för mått på ditt cellpaket ? Har ett liknande jag tänkte sätta på min, men det får ju knappt plats ! Har du kapat upp i rambenet nogonting ? MVH/Niklas |
|
| Jag har en likadan ic som TuneR, cellpaketet är 900x200x70mm! Men jag har inte monterat min så jag kan inte svara på vad/om man behöver modifiera någonting! | |
|
Kenneths Motortjänst håller till där ute, väldigt duktig på å mappa å bromsa motorer. Enem ligger ju där också men de kanske du redan visste. Mötte dig vid Orminge OKQ8 korsningen en dag å såg en intercooler i fronten så ja anade oråd :-) Efter de har jag hört dig ett par ggr. |
|
|
Vad kör du med för ladd på filmen? Är det nånting gjort åt motorn annars? |
|
|
Woooohooooo............nice nice...!!!! ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
Mitt gamla sprut,grenrör, och nästan likadan turbo. Så det kommer blir ca 500 kusar i den här om allt funkar... Var nog ca 300-350hk på filmen,så det kommer börja röra på sig sen:) Kul att den funkar, grattis! |
|
| Har kollat på filmen, och det är nog inte mappningen som spökar. Det låter helt klart som tändningsbekymmer. | |
|
Tändstiften är paja, känner igen fenomenet om man säger så:) |
|
|
Japp stiften är hels slut... Andreas du får ta och kolla upp vad jag ska använda för stift |
|
|
Flygarn: Hehe ja de låter som fan :) Japp de känner jag till Jimmy: Jag kör bara med 0.8 |
|
|
Du får hålla hårt i körkortet sen *hehe mvh//Martin "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
| Jag får inte sett videon med Windows Media Player. Vad för codec är det? | |
| www.divx.com | |
| Ser härligt ut! Kör du med org låda eller? | |
|
fan vad segt med adsl VSB R-T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.