|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... | |
|
Jamen tjena!! Fy fan vad fuuuul!! Det är ju bara fuskpälsen o en massa guld på kroppen som saknas sen kan man köra hallick verksamhet för fulla muggar! =) 1BJÖRN Länk |
|
|
Passar utmärkt i "varför måste dom..." /Anders Länk |
|
|
Var det en M3:a han försökte efterlikna med den där hjulhusbreddning där bak? Och färgen var ju diskret den med. |
|
|
med rätt färg och rätt fälgar och utan vingen på bakluckan så kanske kanske... /Martin |
|
| Nu får jag väl på pälsen, men jag tycker att den är rätt läcker. Ingen originalpärla (jag är originalfanatiker) men kul idé. Jag tror inte att det är M3 som är förebilden, utan 3,0 CSL. Med en omlack (vit med röda och blå ränder à la 3,0 CSL) kan den bli dj*t cool. | |
| Typ värsta påskkycklingen juh... | |
| Jag tycker den var heltuff som busbil ! | |
| jag tyckte faktiskt att den var rätt cool=) | |
|
Fräck på bild, men faan vet om jag skulle stå ut med färgen. Dessutom brukar E32-karossen inte göra sig i annat än mörka färger i verkligheten.... Å andra sidan, vill man synas är den klockren - en bil för posörer! /// Gunnar E. |
|
|
Tretretti: säg som det är du riktigt längtar att få slänga in en beställning på en Dakargul E65 760Li Individual med Testarossaskärmar:) Asken |
|
| Asken: Ja, med rött läder! VILL HA! | |
| Lagom däck dimesion bak. 345/35/R15 | |
|
Brödkavlar??? ;=)) /// Gunnar E. |
|
| Katastrof! | |
|
illa M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
hehe tokvulgär men de var nästan lite för mycket på en och samma gång :/ 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
| Jag tror jag blivit blind!!!! | |
|
Ni som ändå bara kör era 750 på sommaren så är det väl bara att slå till ;)Kanonvagn på sommarfesterna :) Uppseendeväckande,rå(råful),brutal,samtalsstartande ;),värsta ombyggnaden,korvmojsvältande,megavagn till huvudvridande skulle också tippas ;) Svårt att äga en sådan utan ett mörkt vällåst garage med möjlighet till tunnel ut ur densamma....Ho,ho. Mvh Janne. |
|
haimaul |
750 CSL - snacka om självmotsägelse. "Genom flitigt användande av olika plastmaterial i bl.a. bakre hjulhus väger bilen endast 2 ton", typ. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
usch... synas lär man iof göra =/ mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.