AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
8.861

330Ci -02: Värdering

Sida 6 av 7
Sebbis: Seså, varva ned dig nu killen...problemet är att jag får ett nytt mail varje gång någon postar ett inlägg i denna tråd därför att jag för längesedan postade ett inlägg i denna tråd (hänger du med?)
Nu är emellertid denna inställning under min profil inaktiverad så det är lugnt :-)

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Aight sorry..

Bmw om du älskar att höras..
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Köp en bil nångång nurå!

:-)
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3
Hehe, hitta nån dåå..

gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
Låter som om du kanske skulle vilja köpa min kärra, om den nu e till salu.... 328 ci -00 Cosmossvart metallic, glastaklucka, navi/TV, oxblod sportskinn, HK ljud, ställbart H&R chassie, 18" BBS LeMans en helt underbar kärra!
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Jag är ute efter exakt den utrustningen du har i din bil, fast i silver med svart skinn... Den är riktigt fin måste jag säga, det röda skinnet är lite ovanligt och kaxigt samtidigt.

Om den nu var till salu vad hade du släppt den för tro?

gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
Den är så jäkla klockren och välvårdad att försäljning endast är aktuell om jag får ett otäckt bra bud...
Jobbigt å sälja för då skall man ju ut å leta i E46 djunglen igen och det känns inte som jag hittar en göttare kärra.
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

:-) förstår dig... har varit på jakt efter en E46:a e snart 3 månader sen ja sålde 5-serien.. Men det är svår att få tag i E46or med Tv/nav/taklucka har ja märkt, och dom som finns där ute kostar mer än vad dom borde.

Va d automat på din?

Ge
639
George.K
330ci - 02
Sebbis, med risk för att låta taskig.

Så låter du inte ett år äldre än vad din ålder anger.
"Kostar mer än dom borde?"

Jag fattar ingenting...
gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
nej det är inte automat på min, känns bättre å sköta växlingen själv, jag håller inte med att dom "kostar mer än dom borde" har bulen all utrustning och e grymt fin och välvårdad så får man nog vara beredd att lägga en extra slant...
Ge
639
George.K
330ci - 02
Bra sagt Gnator!
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3
Kikade på ett antal 328:or med samma utr som din Gnator, dom låg på 240 och uppåt. Är inte det lite att ta i? eller kostar dom så mycket med den utr:en?

George: Jag menade att det vart överpris på de.. nu vet du..

Ge
639
George.K
330ci - 02
Sebbis, jag vill inte vara taskig, men

Smakar det så kostar det, fråga många andra om det i forumet. Men som sagt, jag letade oxå bil i en evighet känns det som, men just nu finns det ett grymt utbud på bilar, bara o slå till juh.
gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
det e sant som george säger nu fins det ju sjukt mycke goa bilar te salu! det låter ju trevligt att 328:or som min ligger från 240k och uppåt he heh
Ge
639
George.K
330ci - 02
Sen beror det på hur mycket man vill att bilen ska ha åkt, innan man köper den.

Jag menar, en bil som har åkt 1000 mil är det inte samma pris på en som har åkt 6000 mil, oavsett om det är samma årsmodell.

Men det har diskuterats ganska livligt här, så jag tycker, end of discussion just om detta. För det finns sjukt många bilar.

Och sen, så tycker jag, ska man lägga ut 230-240 tusen på en bil, och man ser en jättefin bil som kostar 300, bara o slå till, för månadskostnaden kan inte bli så avsevärt mycket högre.

Men bara vad jag tycker...så stor är inte skillnaden mellan 240-300 tusen
gnator

Fin bil du har. Måste bara säga att den illröda
färgen på inredningen inte har mycket gemensamt med
oxblod...... Eller tycker ni andra här att jag har fel....?

Mvh
gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
Wadstedt79: På bilden ser den inte så oxblod ut men det kommer nya bilder som inte är tagna på natten med blixt... bilden är mycket missvisande, för övrigt e bilen rätt sketen på bilderna.

George K: det e ju inte så stor skillnad på 300k och 360k isåfall...
Det känns som om skillnaden mellan 240 och 300 är 60 papp och det får du ju en fin kärra för nu för tiden
Jag tycker nog 60" extra är ganska mycket om man tänkt
lägga 240"..... Nä månadskostnaden blir ju inte så mycket högre om man finansierar sin bil på 10 år men ska man betala av bilen så länge den är värd nåt på kanske 3-5 år så gör ju 60" ganska stor skillnad.....
Hejsan!

Har nu skummat igenom hela tråden, mycket att läsa :) Vill inte komma och predika men det finns ju en sak som verkligen fattas här. Är det verkligen ingen som bryr sig om vilket skick bilen är i när ni värderar? Det länkas till diverse annonser och folk menar att den bilen är minsann inte värd det priset etc etc. 50k billigare ska den va säger många. "Inte bara i denna tråd utan i allmänhet). Hur kan man egentligen säga att den bilen är värd si och så mycket utan att ens ha kikat på den??? Ja menar det kan ju vara en stor pris skillnad på 2 st 330-02 med samma mil, utr om de inte är i samma skick, ellerhur? Bara en tanke jag fick när jag skummade igenom tråden.

Mvh Tobias
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

George: Alla kan inte lägga ut så mycket pengar förstår du.
Du säger att det finns massor att välja mellan, kan du hitta ett enda exemplar här i sverige som matchar in i den utr som jag tjatat om..

Har sett tusentals 328or för under 180 med hyffsad bra utr tyvärr inte tillräckligt för min del..

Det skall kosta och det skall nästan vara gratis HEHE...

George bor inte du nära Frölunda trakterna?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.