|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Har precis kommit ut en 330 ci-02 på börsen för 240.000:- Billigt!! Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
|
Jojje: Skojar du? vart ? vilken sida? länk? Det måste vara något fel på den.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Jojje, är det inte en 4-d för 239.000 du tänker på? | |
|
Finns en 330ci-02 för 219000:- på bytbil också. Står att den har varit krockskadad så det va ju ärligt iaf :) /Johan |
|
| Krockad hade jag nog inte köpt en bil, även om intentionerna hos säljaren är goda och att han erkänner detta. | |
|
Den bilen har jag sett först i Uppsala en kille som ville ha 200 utan registrering o allt, han hade först M5 fälgar på den hur han fick dit dom på den bilen fatta ja inte.. Och han kunde inte garantera milen och bekräfta att bilen ej vart krockad... SÅ finns det en annan 330CI o köpa så gör det... Denna har en skum historik... Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Kanske inte så goda intentioner ändå... Fan va alla ska hålla på och bluffa varandra, otroligt när man tänker efter! Usch. |
|
|
Är ju tyvärr de som verkar sätta beg-priserna tyvärr :( /Johan |
|
|
Sen så har ja kikat en del på börsen både här och på bytbil.. Skrattretande, en kille härifrån kommer inte riktigt ihåg vem sa att, konstigt att ingen bmw vare sig 91-2002års modeller har sällan gått över 16000mil, och tro fan att när man kollar så finns knappt nån som gått över 16... Självklart finns det ett par men inte så många... Va händer lixom? slutar folk köra sina bilar vid 16000mil eller slutar milräknaren o funka?? HEHE... Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Jag vet en som råkade ut för detta missöde. Nu va det dock ingen Bmw han köpte utan en Volvo T-Gul. När han köpte den så stod miltalet på 4800 mil, i själva verket hade bilen rullat 18 200 mil, en markant skillnad. Om jag skulle råka ut för detta, jag skämtar inte om jag säger att jag med nöje gärna sitter i ett halvår bakom galler. Att folk bara kan lura andra så där, för vad, för pengars skull? Jag hatar pengar och vad pengar gör med folk!! |
|
|
Wah 4800mil mot 18200mil va en jävla skillnad... Tänkte han inte på d innan han köpte bilen? Lär ju inte finnas en enda T-gul som gått under 7000mil i hela sverige vid detta laget.. Nä ja håller me dig, okej om killen tog tillbaka bilen å bad om ursäkt / skadestånd etc.. Men annars hade han fått en jävla fin T-gul upp i röven... Nä men när man ändå köper bil i Sverige då tycker ja man ska passa på o m-testa och mil testa innna köp.. Har du inga bilder på din 330 George.. Eller videoklipp, har sökt på hela jävla Kazaa efter nåt video klipp på nån 328 elle 330 men finner inget... finns till o me på volvo 240 men inte på bmw hehe... Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Godmorgon.. Johan99 & Sebiis: Den bilen som ni diskuterar har varit uppe förut, läs detta... Länk |
|
|
Ska försöka lägga ut det så snabbt jag kan, men grejen är att jag har haft så mycket på jobbet för tillfället. Angående den där T-Gul, så hände detta för några år sedan naturligtvis, men ändå. Visst va det en liten skillnad på miltal? |
|
|
Ja d va en otrolig skillnad.. Hur gick d för han då? Fick han tillbaka sina pengar? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Sebbiis: Länk Välj till vänster "Eisenhaus Theatre"... / Joakim Länk |
|
|
Ufo: Du är en ängel.... Vem vill ha en vanlig 330CI nu hehe... SHIIT såg ni den X5:an 4.6 lät som ett jetplan... wohooo.. Grymt sjysst sida.. Tack Ufo. Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Han fick nog inte en krona tillbaka, stackaren. | |
|
Sebbis: Vanlig kommentar som jag får för min bil är att dom "förväxlar med M3:a, den låter så grymt, bland annat. Jag hörde oxå på ljudfilerna på den sidan du har varit inne på, men ska jag tillägga. Dator är en sak LIVE, det är en helt annan!! |
|
|
George: hehe jag tror dig.. Samma sak som M5.an när man hör den på nåt video klipp och när man hör den i verkligheten det är en helt annan sak :-) Men du får ta o fixa lite bilder på den då så vi får drömma lite hehe... Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Får ta mig en dag och göra det kanske....heheehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.