|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
svintoleffe |
Fler såna här träffar måste vi bara ha, var en ruskigt skön stämning lär jag säga.. Men nästa gång då ska faskien inte min bil paja.=) Bmw-Power MVH Leffe |
|
Wicked: Men du vart med en snabbis på film när du lekte ;) |
|
| rally_babe: Polisen var på väg, men dom var ju inte precis snabb dit. Mer en hälften som skulle vara med och köra stack när dom höra att polisen ev skulle komma .. ;/ | |
|
Teres; Ah, trävligt=) Lägger du upp filmerna någonstans eller? /R Gustavsson |
|
|
Håller på att laddar filmen nu! trist med poliser som ska ställa till besvär! vi hörde om nå räjs vid skutskär åkte dit men nä.. =( blev väll lurad.. Min bil Länk |
|
|
rally_babe: det va jag i den anusblåa m3 som vann det där i vårvik eller va det hette.. jag va med i stegen för att jag först å främst ville se lite fräna bilar som körde.. blev dock väldigt besviken när det va ca10 bilar med i racet. hur många stog det inte där ute å buschen som kunde ha spöat mig hur lätt som helst??? Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
Teres<< Trist men då får man väl vara tacksam för att man för sen dit i alla fall då. Finns en mening med allt. Böter? vad tusan jag var övertygad om att poliserna inte skulle bry sig om dimljus o sånt trams en sån här kväll. det var orättvist var juh var o varannnan kotte som körde dem på juh, bla jag o det var för hela kvällen. Micke_L<< Hehe..jasså man får gratulera då =) Jo fanns väl en held del som stog i skogen men det är juh som vanligt det. Var därför jag tänkte köra i den andra stegen. för skojjs skull bara. Men jag tyckte nästan opeln skänkte bort segern, han hade en urkass start o sedan så hämtade han juh nte upp det hela utan lät det bara rinna ut tyckte jag. Men jag var nöjd när det slutade som det gjorde trots att du höll på o skuta sten på mig din jäkel *skrattar* |
|
|
Wicked: Använder du direct connect? Jag delar ut filmen där iaf. [Gavle]WRC Heter jag där Dom här hubbarna är jag ute på: Dreamland: 213.226.69.87:411 Biltokar: biltokar.d2g.com:411 Filen heter: race_gavle040508.mpg __________________________ Länk |
|
| Ööööhj, Chiiiiiifen... :P Mena du att du vann?? Me snigeln?? *asg* Men anusblå?? Näää... =D | |
|
Jadu Chiefen, man får väl gratulera. Annat hade det varit om jag hade haft kvar "Sur-Arne". Subarun hade jävlar spöat dig som fan. *asg* MVH Morgan. Länk |
|
|
carpimp: hahaha.. ja ditt sti-monster va inte å leka med :) Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.