|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Då var det dags för en BMW träff i Gävle! Vi träffas den 8e Maj i samband med vårcruisingen vid IcaMaxi klockan 19,00, där kan vi snacka och titta på bilar innan mörkret och eventuellt de nattliga aktiviteterna drar igång. Tycker mig ha sett en hel del nya bilar här i år och cruisingen lär väl dra ett antal fler, ska bli kul att se! Väl mött /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 | |
-BeeMWe- |
Finns tid över så visst. Inte varit på någon BMWträff tidigare. |
|
Samma här... Åker till sandviken varannan helg så ja skulle kunna försöka pricka in de.. hade vart kul.. Har redan tjatat min omgivning till leda ang. bmw, så de vore skoj att snacka me lite andra :) mvh Robert Sahlin |
|
| gävle är inplanerat. kommer om jag inte får förhinder | |
| I´ll be there! | |
| Men givetvis e man på plats!! nog för att man glider runt där rätt ofta...men jag har nog missat ica maxi..vart ligger det?! | |
|
kommer jag oxå rally_babe: Det ligger vid Toyota om du vet var dom håller till. ligger vid den södra närfaren från E4an |
|
| ahaaa....alldels ovanför rondellen där?...hyffsat nybyggt va? | |
|
rally_babe - ja precis, det är ganska nybyggt och dom håller just nu på bygger ut tror jag. Börjar bli orolig att jag inte ska hitta någon bil tills dess.... /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Då måste ni åka förbi Alutech som har öppet hus och kolla på åtmiståne en skapligt nice BMW :-) |
|
| Min kompis systembolaget håller dom på och öppna där ;) prefekt så slipper man åka ut till valbo eller fösöka leta p-plast på stan hehe .. | |
|
Ngn som kommer åka från Sandviken? Är där varannan helg men tycker att ja nästan aldrig ser några BMW där :( mvh Sahlin |
|
| sahlin<< jepp jag kommer o göra det! =) vad fasen jag är juh där rätt ofta o glider både i sandviken o gävle =) kanske har sett dig....tror bara att det finns en bostongrön på "nattetid" =) | |
| sandviksbo här med | |
|
Nu börjar man bli träff och cruising sugen =) Lite panik att hitta bil bara... /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Jag kommer nog att komma. Inflyttad Stockholmare som jag är skulle det vara kul att träffa lite Gävleiter. | |
| Som nyinflyttad Sandviksbo skulle det vara kul att träffa lite BMW-folk i området. Kommer gärna om jag inte får förhinder. Har dock inte så stor koll på Gävle så någon sorts samåkning från Sandviken skulle uppskattas :) | |
|
Kommer jag med Länk |
|
|
Inte helt hundra på att jag är i sandviken den helgen... Men kommer bland annat vara det tors-sön denna vecka. Nån som har lust att kolla/prata lite bmw över en fika eller nått nu i helgen om tilfälle finns? Rally_babe: Clubsport:en vore ju inte helt tokig att vila ögonen på :-) ..nu när du säger det har jag nog inte heller sett någon annan med denna färg i sandviken... men jag kan ju ha fel... Eller kanske ferro's 323? Nåja, maila gärna på robertsahlin@hotmail.com om nån skulle tycka de va kul... (msn: robertsahlin@hotmail.com) mvh Sahlin |
|
|
Kommer eventuellt. Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag kommer även fast bilen är obesiktad, oförsäkrad och ej skatad, men vad gör det jag är lika glad för det hahaha. Nån som vill hänga med från sandviken????? Jag står vid statoilmacken gävlevägen 18.15 om det är någon som vill hänga med (alltid roligt med karavan) M.W.H Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.