AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.025

BMW-Träff Gävle den 8e Maj

Sida 5 av 6
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Ja nog blev det mycket bilar allt, fast inte bara bmw...
Tycker det var trevligt iallafall och suget efter M5a blev idag om möjligt ännu större!

///
Nicke

Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768
MR
32
MR Autoglym
316i-89
M3-88
Ja nike_boy de där var ju trevligt!!! Det var kul att det dök upp lite bilar från sandviken också.
Nu är det bråttom!! Det känndes inte kul att köra obesiktat och oskattat :) Men det gick ju bra!
Det var jätteroligt att träffa likasinnade, men det roligaste var nog ändå senare på kvällen när jag körde mot en M3 E46 - även om jag fick rejält med stryk ;) Var det någon här?
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
Ja man får tacka för en trevlig lördag kväll/natt. Var kul att det var så pass många som samåkte från sandviken oxå.

Åsbrink vart tusan höll du hus när de körde stege då?

Var väl den blå M3:an som vann den ena, eller såg jag fel då?
Jag åkte hem rätt tidigt, orkade inte vänta på racet! Sen har man väl inte allt för mycket att sätta emot med en original 3,0a heller :)
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Blev ju en lite sen ankomst för en annan och inte blev det BMW heller men det var kul ändå! PS. Det behöver inte ta mer än 1h 25 min från Sundsvall till Gävle :P

//Thorssa
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
jääkla roligt var det! Det ser ut som att väldigt många e taggade på sånna här saker så det skulle vara skitkul med fler träffar!

P.S Satan vad bilar det var vid Ica Maxi.. very nice =)
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Lördag om två veckor är det cruising i Härnösand. Vi kommer då ha en liten träff först i Sundsvall för att sedan åka i karavan till Härnösand för att där ha en till träff! Skriv i Sundsvallstråden om ni är intresserade!

//Thorssa
svintoleffe
Själv så blev det kväller klockan 1 för mig, då min vipparm på min bil inte ville vara med längre sorgligt men sant.

Bmw-Power

MVH Leffe
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Jag trode de skulle vara mer bmw bilar på träffen. Den blåa m3;an var min polare som körde å vann. Va ju inge fränga bilar som körde... Någon som såg mitt däckbyte! ;) lol Köp alldrig kumo 711 supra däcken. Mina 18" var så kassa att jag satt dom bak å brände lite ;) som någon kanke såg? någon som filmade?
icq 16234469

Min bil Länk
svintoleffe
Ja en kompis till mig filmade om du brände dom på ica.

Länk

Bmw-Power

MVH Leffe
RI
146
RILLE BRUHN
325IM -88
325T -89
325IA -88
318IS -91
325 ETA
Stoffe: jag tror nog att du finns både på film och kort! jag återkommer när jag hunnit kolla, så kan du kanske få en snutt!
Vart kördes Racen? vad, vilka bilar körde?

ENDLESS BRAKES
KKR
Vårvik hette det va?

Kasst ialla fall... kanske blev fler race sen vad vet jag.. åkte hem kl 0:30

/Jimmy
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Det skulle bli ett till rejs senare men polisen kom så det vart inget =)

haha till och med jag vart tillfrågad att vara med och köra ;)

Men jag hade iaf en trevlig kväll ..
Jo men om hon frågar en liten skten riskokare (honda) så var din bil egentligen överklassifierad... hehe

/Jimmy
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
haha =) näe det var nån karl som kom och frågade när det skulle bli rejs #2 .
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
STOFFE<< mjo men jag hann aldrig upp med digital kameran utan det vart ett halvkasst kort med mobilen *suck*

Jo var väl vid vårvik osså vid stigslund. Tänkte köra i stigslund om det inte vore för att vi vart lite sena dit. hamnade juh naturligtvis i jordens kö *rynka näsan* har juh sin charm det oxå =)

Skulle vara snällt om de som tagit massa kort ville lägga ut dem, då min digtalkamera tog en rejäl powernap alldeles för tidigt på kvällen.
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
teres<< vart det stoppat uppe i stigslund? iof..inte oväntat i sånna fall...e juh rätt centralt =) inte så poppis av pensionärerna som sitter längst upp i sin lilal lyxlägenhet o blickar ut över havet *haha*
Trevlig cruising överlag, dock var det lite väl dåligt flyt inne i centrum, kanske därför det samlades så mycket trevliga bilar på SBP=)
Själv åkte man på 400:- böter pga. "098 i kombination" vid infarten till SBP, trodde faktiskt snutarna hade annat för sig än att leta dimljus...

Det var väl ingen som knäppte någon snabb bild på mig vid ICA Maxi-träffen när jag luftade cabben en snabbis?

/R Gustavsson
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det var väl trevligt på ICA Maxi. Sen kikade jag runt lite och kollade. Var in på bilprovningen ett tag. Men jag tröttnade på att vänta på race, så jag gav upp. Men det var kul att se så många fina BMW på en gång. =D

MVH Morgan.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.