|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Tycker det låter som det kan bli en liten karavan från sandviken? Ska bli trevligt med en träff, nu börjar ju vädret bättra sig också! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Japp kommer jag med i nån av vagnarna. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
-BeeMWe- |
rally babe: Det var ett tag sen ^^ |
|
Räkna med mej om det blir någon träff i gävle=) Mvh// Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Träffen blir av det är spikat! Roligt och se hur många som dyker upp! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
MR Autoglym: Jag är med på att bilda karavan från Statoil i Sandviken. //Martin |
|
|
Mr Autoglym: Jepp låter bra o träffas där. Kommer jag o ....ska bara försöka var där i tid *s* sahlin: Jag kommer troligtvis glida en del i helgen som chaufför. ska själv träna för en dansk både frdag o lördag så det är väl bäst att man e lugn med flaskan *suck* Bara o komma o snacka om du ser en liten E30 som trots sina böter *2 fortfarande vägrar släcka sina dimljus o som tyvärr blivit anfallen av en stolpe i bak *hämta ispåse* Eller så e det clubsporten som kommer men det är inge kul o skjuta fylle folk i den som inte kan hålla reda på sina ölburkar. BeeMWe: ja verkligen...vart har du hållit hus egentligen?! |
|
-BeeMWe- |
Typ här, hade ett litet uppehåll efter förra sommaren dock. Får c om vi ses i Gävle då? Jag har fällbara stolar i min *delux* |
| Ferro/ Sahlin: var det nån av er som stog vid statoil ikväll? (tors) | |
|
rally_babe: Jag var inte vid statoil igår. Min är montrealblå med BBS split-fälgar. Brukar inte köra så mycket i veckorna, utan det blir mest på helger etc. För övrigt tycker jag att det börjar ploppa fram BMW:s lite överallt i Sandviken nu när vädret blivit bättre. |
|
| karavan från statoil 1815.. I´m on :).. farsan kommer att köra..jag supa tror jag.. hehe :D | |
|
Statoil i Sandviken, Vägbeskrivning? Eller är det svårt att missa...? ///M3 |
|
|
BeeMWe>>> Ahaa..jodå...gävle e bokat för mig nästa helg. Hoppas du tar dig hit då. ferro>> ahaa....ja det var juh lite annat än bostongrön det haha. =) Inte du som har ALC på plåten då ?Försöker bara få grepp på bimmrarna i trakten, håller med dig att det börjar bli några här i viken nu. Tänkte på det igår när jag åkte bakom en mc..de är så trevliga o vinkar åt varandra..kanske en trend man borde föra över till bmw folket oxå =) haha fast då får man väl verkligen fullt upp förstår jag. |
|
svintoleffe |
Självklart så kommer man. Bmw-Power MVH Leffe |
|
rally_babe: Stod vid statoil 23:55 i torsdags, men inte tidigare vad jag kan komma ihåg... Sen har jag glidit runt och kört folk å grejjer lite hit å dit i helgen i övrigt :) mvh Sahlin |
|
|
Jag kommer också förbi en sväng... Måste ju kolla på lite BMWs så man inte tappar stingen helt och hållet.... En annan sak... någon som vet något om denna BMW : Länk Maila mig om ni vet något.. bra som dåligt... Är ev sugen, behöver en hundbil... /Jimmy Länk |
|
|
Jag ska försöka "pallra" mig dit oxå... Mvh Jocke W |
|
|
Jimmy - såg en z4 som gled runt i stan igår, trodde de var du som köpt ny =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Dakar: Om du kommer från Faluhållet och kör på Gävlevägen (vägen som går rätt genom stan) så har du Statoil på vänster sida efter ett tag. Antar att det är det Statoil som menas. ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE - OK, tack!!! ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.