|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
Morten B |
Jeg kommer (om det ikke regner). Får ta det litt lungt, har litt lite olje. M5'an drar som kjent en del. Skulle på BMW Danderyd/Solna i dag og kjöpe mer Castrol TWS 10W-60, men de har jo stengt helt fram til Tirsdag... Blir mitt förste BMW-treff :-) |
|
Känns lite rörigt som sagt. Jag är mitt uppe i en flytt men hade tänkt medverka ändå. Men som det är nu så....får vi se. /Lazze Länk |
|
|
Jag ställer in..... Asken |
|
|
Kann ej komma. |
|
|
Har gjort en liten lista på de som kommer. Vädret ser ju bra ut också! Tobias 320i-94 Soki Cronor Lazze? Manray? Stephan735i Starre Stephan? Anders.S Syr Erik G ///M.D MNS_M3 Caspar? Morten B Jocke Iallafall en liten skara. Hoppas fler kan komma. E lessen att jag varit så velig. Asken: Har du min olja möjligtvis? =) Mvh Tobias |
|
|
Jag avstår denna gång. Satsar på 12/6-träffen istället. /Lazze Länk |
|
| jag ställer nog oxså in tyvärr | |
|
Allt tyder på att jag inte kommer ha möjlighet att komma, tyvärr. /Manray/ |
|
|
kommer 12/6 i stället. |
|
|
Okej! Men hur många blir vi nu då? Mvh Tobias |
|
|
Dags att tvätta Z4an! Vi ses snart! :) Mvh Tobias |
|
|
Tobbe: Skriv upp ditt mobilnr här eller skicka sms till mig så ringer jag senare! M v h Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
///M.D |
missar dag oxå): |
|
Tyvärr fick jag inte någon barnvakt samt att bilen fortfarande står på plåtverkstan så det hade ändå inte gått... :-( Hoppas det blir fler möten med lite blandad publik och en skön tur!! /Caspar |
|
|
Jaha... närmare än så här komman inte.. Kom till bromma iallfall sen va man tvungen o svänga in till jobbet=(. Hoppas d blir lite bra film från träffen, ses på nästa träff! Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Blev det inget, eller var jag på fel plats? Va det inte parkeringen vid Hagaparken?? Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Då så... Vart ju faktiskt riktigt lyckat. Tack till alla som kom! Har fått en hel del bra filmning som jag ska knåpa ihop! Ska bli trevligt att ses igen den 12/6! Erik G: Vi stod vid hagaforum från kl 11-12 å sedan åkte vi mot norrtälje. Fan, åkte du från uppsala å så vart d inget =( Du kan maila mig på bmw.power@telia.com så får du mitt mob.nr så det inte händer igen. Riktigt trist... Ja men dåså. Då e det väl dags att redigera... Bör e.g. göra klart filmen från den 17:e April först =) Ha det! Mvh Tobbe P.S Va vart det av Danne's 8-serie på hemvägen? |
|
|
Trevlig träff, fina bilar, härlig väg! Hoppas det blir en lång film nu också...=) Jag fotade en del idag så jag tänkte lägga upp d nånstanns. Men vart? Kan Micke Olsson möjligtvis lägga upp bilder på touringklubben? Ny bild 16april- Länk |
|
Morten B |
Hei - det var veldig trevligt i går. Bare synd jeg fikk litt problem med bilen på vei hjem - jeg tror det er en luftmassemäter som struler igjen. Bytte den vänstre for 1 år siden, det er vel bare å bytte den höyre nå. Stephan's bi-turbo var mest imponerende, det var ikke mye man rakk å se til den mellom Åkersberga og Norrtälje :-) |
|
Hej! Tycker att det vart rätt kul ändå, även fast vi var så få.... Höjdpunkten var definitivt SYR:s läckra Z4:a, så ska en Z4:a se ut! Har lagt upp några av de bilder jag tog: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Lite tråkigt att det var så mycket civilare ute dock=/ Den andra vi stötte på (den mörka V70in) råkade jag stöta på en andra gång, precis efter jag gjort en snabb omkörning!=) (Vägen mellan mörby och sollentuna) /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.