|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Blir det nåt? Vilka kommer? /Lazze Länk |
|
|
Jag kanske inte kommer. Beror på om M5'an kommer från lack imorgon eller inte. "I värsta fall" kommer jag med Biturbon. Men vi kommer lite senare, ev. vid 12-tiden och då kanske det är bättre att vi möts upp på t.ex. OK i Åkersberga. (Tobbe?!) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Vad sägs om en ny "jag kommer-lista"..... /Lazze Länk |
|
|
Jag kommer! hoppas att det blir bra väder... /Cronor |
|
| Jag kommer men måste vara hemma innan F1!!! | |
|
Jag kommer.. Ny bild 16april- Länk |
|
|
Jag kommer. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Jahapp. För mig verkar det kört! =( Inget e klart me bilen än så jag e utan bil. Jäkligt irriterande då det är så många som kommer. Vet inte va jag ska ta mig till. I värsta fall så blir man sittandes hemma =( Mvh Tobias |
|
|
Men va händer? Blir d nåt ändå? Hur många/vilka kommer stå vid Hagaforum kl 11 på sönd? Ny bild 16april- Länk |
|
|
Tobbe: Varför åker du inte med David isåfall?! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Han ska jobba :( Mvh Tobias |
|
|
Det är ju så typiskt att man måste jobba när det är träff och fint väder...=( Inte mkt att göra åt dock. Tobbe du får ta Vol**n=) Mvh David Bilen: Länk |
|
///M.D |
mindre bra planerat....blir det lr inte? |
|
Då tycker jag att Ni bokar en ny träff i såfall! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
...Vad sägs i såfall om den 12 alt 13 Juni?! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Hej! jag kommer ändå imorrn, har bråkat så mycket me cheferna för att få ledigt så det skulle vara snopet att sitta hemma! I värsta fall får jag väl beundra min egen bil!=) starre: har inte du TV i bilen?=) /Cronor |
|
|
STEPHAN: Ny tid ny rubrik hajar du:)) cronor: Det är ett utav de få saker som jag inte har..... |
|
|
Jag kommer imorn thats it. Har planerat in en träff så träff ska d bli. Cronor: Vi får fota varandras bilar ist. ;o) Ny bild 16april- Länk |
|
|
Men f-n va allt känns sunk då =( Känner mig skyldig till att allt spricker... Va tycker folket? Annat datum, eller vill de få som kan, köra ändå? Mvh Tobias |
|
|
Nu löste det sig. Jag åker Z4 imorrn! =) Väl mött imorrn kl 11! Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.