|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Tobias 320-94: Ja vad händer är det bestämnt vilken ev tur vi ska ta? Manray: hur/vart-? |
|
|
Manray: Fan va trist :( Hoppas att du får tillbaka det snart! Hur snabbt körde du? Starre: Verkar som att majoriteten röstar på Route 2 så den får det bli. Funderar bara på om man kanske ska skjuta upp träffen till helgen efter... Sön den 6:e Juni istället. Verkar inte som att så många kan den 30:e då det e så få som anmält sig. Mvh Tobbe |
|
|
Är det inte en massa skolavslutningar och sånt den helgen? Bättre då den 30 maj. Jag kommer :) Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Tror nog att många hänger på när det börjar dra ihop sig. Skolavslutningar är väl v24? Tobias: Är det B-grönt under täcket? :) /Lazze Länk |
|
| Lazze: Det kan du tro! =) | |
|
Tobias: Vad säger flickvännen om att du har en bil under täcket? :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| Wendtan: Ja har ingen flickvänn :) Kanske just därför ja inte har en *ler* | |
///M.D |
kul med träff...ska nog ta å komma så ni får se min halvsilvriga/havlsvarta bil(: ----------- G2styling.se |
|
Blir det den 30:e så kommer jag förbi i min gammla (sålda) M3:a men blir det den 6:e så är jag nere i emmboda å kör super stage. Hoppas ´det kan bli båda //Martin |
|
|
Är datumet spikat? Måste ringa chefen och be om ledigt, vill ju gärna vara me och köra också! Om det är route 2 som gäller så kanske man skulle kunna äta på mcdonald's i norrtälje, ligger ju precis halvvägs. Har för mig att det finns en stor parkeringsplats där, nån som har bättre minne än mig? /Cronor |
|
|
Det blir den 30:e :) Alla verkar tycka att den dagen passar bra! Mc Donalds i Norrtälje har en relativt stor parkering. Vi får pressa in oss om vi blir omkring 25 bilar :) Kanske är smidigast ändå. Och sen kan vi ju sitta ute i solen också :))) Hoppas bara att jag har bilen redo :-/ Mvh Tobbe |
|
|
Jag kommer gladeligen om jag kan fixa barnvakt, får ju inte in båda killarna i bilen.. :-( Hade gärna sett route 1, som är en väldigt trevlig väg med öppen bil, men helt ok att ta motorvägarna och kanske följa Manrays exempel, det kan det vara värt för en snygg filmning!! :-) /Caspar |
|
Morten B |
Jeg kommer om det blir bra vär // Morten |
|
Jag kommer,det blir min debut med AUTOPOWER (Forumet) /jocke |
|
|
Tyvärr skär det sig för mig med barnen, går inte att ordna barnvakt då det är diverse hajker och annat. Jag dyker upp nästa gång.. /Caspar |
|
|
Om det blir route 2, ska vi inte svänga förbi Rimbo då och tanka billig bensin? :)) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik g: krigar dom fortfarande där? Hur många mils omväg blir det föresten? fram å tillbaka till norrtälje är ju redan det en bit att köra..... /Cronor |
|
|
Va nått på nyheterna för några dar sen om priskriget, så det tror jag dom gör. Kan väl inte bli så lång omväg? Eller så åker jag förbi där på vägen till Uppsala :) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Tobias 320i-94: Vad händer? Tänk på att F1 börjar kl 13.55 |
|
|
ja vädret ser ju helt okej ut Länk synd bara att man jobbar hela helgen=( Mvh David Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.