|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tobiiiias! :) Du plåtade lite i lördags va? eller filmade du? /m | |
|
Hej Det kommer inom kort ett kort reportage och lite bilder från Brostugan på BMWCS Stockholmssektionens hemsida. Hälsningar ChristerG525 |
|
|
mosse: Länk |
|
|
Tack Starre... Min var med...eller ett av mina bakhjul! :-)) Hoppas det blir många fina bilder av kommande //M & Alpina träffen på lördag! /K |
|
|
mosse: Jag kommer att ta flera kort på M/Alpina träffen var så säker /S |
|
|
Jag tog också lite bilder, ska höra om det är ok med Micke att lägga upp de bara. Mosse, så det var din svarta M3?! Riktigt fint skick! /Manray/ |
|
|
Manray: Självklart.. Bara ös in era bilder så lägger jag upp dom så fort jag bara hinner! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Manray Om du menar svarta E36 coupén...så var det jag...jag var den enda M3 E36 överhuvudtaget faktiskt! Tack! Din 530 var inte dum den heller! :-) /Klas |
|
|
Nu har jag skickat de, Micke! Tyvärr plåtade man ju inte alla bilar, men lite finns. /Manray/ |
|
|
Och jag har lagt upp dom här ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Lugn Mosse =) Filmen e på G och bilderna också. David har min kamera så först måste jag få hit den... Det vart dock inte så mkt filmning. Hoppas det blir mer den 30:e Maj :-D Mvh Tobias |
|
|
Tack för fina Regnumret Manray! personlig nummerskylt De Luxe! ;) /Klas |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ljudet från Stepans M5 med Kellnersystem ger en del rysningar i ryggraden :)) (trots jobbdator med skithögtalare) Synd man inte fick åka i den till jobbet i morse istället för Stephans blöjfraktare :) ///MVH Hasso Länk |
|
Var finns ljudet på Stephans M5:a !? Vill höra... /Anders Länk |
|
|
Anders: Kolla här: Länk ligger en länk nederst på sidan.. dock inte lyssnad på den änn "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Jaha, den fanns längre ner... Oj, vilket ljud förresten ! :) Grymt ! Tack Eivind. /Anders Länk |
|
|
Hasso: Visst är det skönt med kontraster ;) Anders S: Den låter fint i tunnlarna också :D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Kan tänka mig det ! :) /Anders Länk |
|
|
Ruggigt vilket ljud.Fast det verkar som man har tur som bara har en liten 523a och körkortet kvar.:) ----- Mvh Nisse Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har någon gammal videosnutt nånstans där en M5 med Kellener körs i ett p-garage , nått som fanns på BMWM5 siten. Det är inte så illa det heller :) Kontraster :)) ibland för det väl vara nån måtta på dom :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Nu har jag inte kört Stephan's ljud, men kan tänka mig ;) Tycker filmerna under "Theatre" på Eisenhaus.com är underbara. Skapar värkligen ett "habegär"... "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.