|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
gurr - Nöjer mig med en att börja med =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Nike.. a förlåt. stirrade mig blind på texten i "vad man har för bilmodell-fältet". | |
|
Bra att du påminde mig =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
Gemini__ |
Ojojoj, kika in den här annonsen. Svensksåld M5 3.6l -89, 5800mil! Vilket samlarex. Otroligt lågt miltal. Länk Mvh: Thomas |
|
Ojoj, men en sådan bil ska ju bara köras på söndagar vid fint väder =) Min kommer gå som bruksbil förutom på vintern. /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
Gemini__ |
mm, den ska inte gärna brukas dagligen. Föressten, grattis till nya kärran. Har du några bilder på skönheten? |
|
Inga bilder än, tänkte låna kamera imorrn =) /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
Gemini__ |
låter som en mycket bra idé! =) |
|
Måste bara kolla med er andra M5 ägare... Körde 14mil på 20l bensin, 70% statskörning och med ny bil blir det ju lite gasa oxå. Är HELT ok tycker jag, klart mindre än min förra 535a! /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
|
Congratulation nike_boy för bilköpet...... Äntligen fick du tag på din M5..... vad köpte du bilen ifrån förresten.... bilder???? ser i alla fall att det blev en 3,8...... M.V.H Mauricio |
|
|
Tack för grattulationerna =) Köpte den från en medelålders man på Öland som importerat och ägt bilen sedan 97. Bilder kommer som sagt i veckan. /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
|
Grattis till bilen Nicke! Din bränsleförbrukning verkar rätt normal. Jag körde 3,6:an på som minst 1,1 l/mil (långkörning), och som mest kring 1,7 (kortkörningar på vintern). Ska bli kul att se bilder! /// Gunnar E. |
|
|
Hur går de me bilderna??? Vill ju se pärlan! Daytonaviolett = ///MAKT |
|
|
Går trökt, får inte tag på nån kamera... /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
|
Tog lite bilder igår, dock är bilen skitig och fotografen inte den bästa =) Här kommer ett smakprov: Länk /// Nicke Hellre en volvo i skogen än 10 på vägen... |
|
|
Ruskigt fin! Oranga blinkers och rätt placerat emblem bak till och med! Men du måste putsa på dina slutrör =) - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Man får tacka, hela bilen ska putsas på innan träffen på rörberg. Kommer du och kör då kanske? Lite långt iof... /// Nicke Hellre en volvo i skogen än 10 på vägen... |
|
|
Nike_Boy: Snyggt originalstuk med oranga blinkers. Ja, utblåsen kan behöva poleras, men det gör du lätt med lite medel och en trasa. Det är bara att ligga i och putsa. Mina blev ruskigt bra i alla fall. //Schnitzer Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
lite fler bilder, vet att dom är rätt usla men ändå... Länk Länk Länk /// Nicke Hellre en volvo i skogen än 10 på vägen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.