AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.312

Då var man M3 ägare då !

Sida 2 av 2
Ok=)
Nervös så jag snart spyr...ont i magen som satan!
Försök att tänka på att om du inte hade varit tillräkligt duktig på att köra så hade de ju aldrig släppt dig så långt som till en uppkörning. Alltså är det en ren formalitet om du bara kan slappna av och köra som du brukar så går det fint :)
Så tänkte jag och var inte ett dugg nervös för jag hade intalat mig detta. Bra gick det också. Liksom det kommer att göra för dig om du är lugn :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Ja, jag ska tänka på det! Men det är ju så svårt, nervositeten vill gärna ta över... Men ska försöka! Tack!
bm
48
bmw316
Bmw 316i 94
Det verkar som han vunnit en volvo v70 på bingo lotto, sålde den och köpte en m3a istället.

Duktig grabb!
Ja det är svårt, en vill ju gärna ta över som sagt! Men det är bara att intala sig själv att man är duktig på att köra och att det ska gå bra så gör det det :D

Skriv gärna sen och berätta hur det gick!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Det ska jag!
Klart man är avundsjuk en m3a är ju drömbilen! Förstår fortfarande inte hur en artonåring har råd med en sådan bil som minst kostar 140 tuses ( bil + försäkring)

Menar en 18årig går fortfarande i gymnasiet och har ja få se nu haft chansen att jobba kanske 3-4 sommrar med ett sommarjobb? skulle det ge honom 140 tusen?

Man kan ju ha ärvt pengar, fått bilen av mamma och pappa, sålt nåt smart patent man kommit på, vunnit pengar m.m m.m finns ju många olika sätt att ha råd att köpa en m3:a ju...annars kan man ju ha haft ett välbetalt sommarjobb :)

Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
HandsfreE:
Finns hur många möjligheter som hälst å skaffa pengar!
Måste bara va kreativ... Jobba innom fiskbransjen i Lofoten, Norge en sommar = 70000 NOK.. Två sommrar = BMW M3..

hur "enkelt" som hälst, bara man vill..

Bistec: grattis med M3:an :)

"Best Man Wins"

Mvh Eivind
bm
48
bmw316
Bmw 316i 94
Det är enda som krävs är en fast anställning, du ska ha jobbat minst 6 måndar. Bilförsäljarna är duktiga på att skaffa köparna finnansiering
Yes, jag fick kortet=))))
Nu blire till att åka M3 hela jävla sommar! Weee, nu drar jag!
Hmmm.. snacka om att tråden har blivit off topic! Men ja får väl säga grattis till körkortet Rocco. Ta det lugnt i början bara.. Du vill inte bli av med lappen :)

Mvh Tobias
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Hubbe325: fick samma premie fast jag är 21 år med 3år körkort, även om man har råd med en m3a så vill man ju inte kasta ut 89.000/år för försäkringen.

Säg det till grabbarna i tråden "skriva bilen till farsan... här har ni domen" tråden i försäkring och värdering avdelningen, som tycker att det är helt fel att skriva bilen på en annan person. Varför ska man betala en sån hög premie när man inte får en ersättning som stackars Andreas har råkat ut för i tråden "Min BMW är stulen", där hans f-bolag har slingrat sig ur för att inte betala ut.
Grattis till kortet!!

Ad
197
Adrian
M3 Coupé
tjenna jag måste ju svara på HandsfreE inlägg jag är 20år, har om en månad jobbat fast i två år!!
betalat hella min M3 själv!!!
Det gäller att spara och prioritera!!
Jag tror jag börja spara till en riktig bil när jag var 16år, en annan sak som jag ofrat är att jag bor hemma än, även om jag snart ska flytta!!!

Min M3:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.