AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.311

Då var man M3 ägare då !

Sida 1 av 2
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Japp, då var man M3 ägare.

Köpte igår en avusblå -94:a i mycket bra skick och av förra ägaren mycket seriöst skött, bilen går ruggigt bra och det är nästan konstigt att jag fortfarande har lappen i behåll, he he.

Det ända som jag skulle vilja göra är att lackrekonda bilen, för det var aldrig gjort, samt att byta ut Radius 18" fälgarna mot M3 GT 17"fälgar, sedan kan man nog vara nöjd ett tag.

Nu ska jag ut och putsa, mmmmmmmmmm........
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
Man får gratulera..

P.S ändra i profilen att du äger en M3 och inte jagar :)

// Gunnar
----
mina bilar -- Länk och annat :)
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Gratulerar..........

Länk
Grattz! Köpte min för 3 veckor sen=) Förstår hur du känner=)
SoNeTT
Grattis !!!

Kör försiktigt i sommar ;)

---------------------------
Bemer for the lucky ones.
Och FORT!
Grattis Bistec! :) Jag var spekulant på den bilen och provkörde den t.o.m. :) Den är kanonfin och går som du säger mkt fint! Tycker du gör helt rätt med att byta till M3 GT fälgar! =) Vi ses väl på någon BMWträff i sommar!?

Mvh Tobbe

P.S. Kan tillägga att jag har bilen på skrivbordet på datorn *ler*
Xtreme M-Touring
Jag sålde min M3:a för en vecka sen, nu kör jag BMW 320i Touring M utrustad, 97:a... saknar M3:an snyfft.... :) Inte förrän nu förstår man vilken potent bil M3:an är....

"Bättre en fimp i krattan, än kramp i fi...."
Xtreme M-Touring
...Lycka till Bistec...

"Bättre en fimp i krattan, än kramp i fi...."
Förstår mig inte på er Adrian och Rocco ni är mellan 18-20 år och har råd med en m3a, hur bär ni er åt? Bara inköp av bil kostar ju 120 000 minst! Sen försäkring och att byta delar på den?
Du är väl medveten om att man kan låna pengar med ett fast jobb i dagens samhälle?, är många som gör så.

jag har själv inga lån på min bil, men då är den inte i samma klass, skulle jag köpa en il för 100.000kr och uppåt, så skulle jag låna, då har man en buffert kvar istället för att slösa alla pengar man sparat ihop och inte ha råd att laga om/när den går sönder.

inte sagt att nån av dessa 2 lånat pengar, dom kanske sparat flitigt eller på annat sätt haft råd.

kontentan är egentligen att det är var och ens privatsak detta med hur man har råd med saker, tycker personligen det är den avundsjukaste frågan man kan ställa hur folk har råd med nåt sånt, spelar det nån roll egentligen?.

/mvh jocke

Det kostar att ligga på topp :D

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Kan nästan lova att ingen 18:årig M3-ägare här står på bilen själv med tanke på hur det skulle påverka försäkringspremien...
Möjligtvis om man lyckas entusiastförsäkra den.
Jag och Tjejens lillebror knappade på skoj in honom som ägare på diverse bilar på lite olika fb hemsidor. Bla. så ville Folksam ha 89000kr/år för att helförsäkra en m3 med honom som ägare. 18år med två månader gammalt körkort
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Öööööhhh, denna tråd har visst fått ett nytt huvudämne......
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Bistec: Jag tror ämnet det kallas avundsjuka... ;) Här kan du förresten hitta M3 Motorsport-fälgar: Länk
Hehe... De fälgarna e ju dem som den förra ägaren hade till M3an :)

Mvh Tobias
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Att ifrågasätta hur ngn har råd är tecken på avundsjuka, inte att förklara hur de allra flesta löser det kallar inte jag avundsjuka.

Grattis till nya bilen förresten, hoppas du blir nöjd (fast det är du nog redan ;) )
bm
48
bmw316
Bmw 316i 94
Grattis!
Kör med anti spin/sladd på :)
Grattis!! Den bilen verkar väldigt fin efter vad jag sett på bild!

bmw316; Tyvärr finns det ingen ASC+T på M3:orna :(

Jens
18 år, har M3, kör upp idag=) Om 2 timmar...
Inga lån på bilen!
Lycka till då hoppas du klarar det, försök att inte vara nervös så går det säkert bra!
Och kör inte med huvudet under armen sen bara, använd insidan av det i stället :)
Då kommer du att klara av att behålla både körkort, ditt liv och andras :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.