AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.411

Får man blinka blått från coupeen ?

Sida 2 av 2
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Förmodligen för att det är för många som skulle protestera. Tror personligen att det handlar om att inte föra en obekväm politik som gör att man tappar röster. Men det är min personliga åsikt...

Kanske är det så att de som bestämmer alla känner att de inte skulle klara kraven själva? Det har ju höjts röster om att det bör införas kontroll av äldre personer för att de skall få behålla körkortet. De som bestämmer kanske känner att de närmar sig den ålder som skulle vara aktuell..

Jag vill då att det skall införas rakt igenom oavsett ålder. En obligatorisk kontroll på något sätt. För förmodligen lägger vi oss alla till med ett eller annat fel under årens gång.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Sen var väl frågan hur många minuter du förlorade i slutänden på att köra 70 istället för 90 dom där kilometrarna..:-)

Hur ofta blåser man inte om en vägsnigel för att bli ifatthunnen vid första tjuriga rödljus...

Min bil
Länk
Min bror hade blixt ljus innanför grillen på sin Z8a...detta bet MYCKET bra på vägsniglar. Detta var dock i Dubai. Vill inte ens tänka på vad haffa hade sagt om man blivit stoppad i en Z8 med blixtljus i grillen i Sverige...

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Fast att fota med blixt på kameran inifrån bilen kan väl inte vara förbjudet:-)

Min bil
Länk
Så de finns fler än jag som tycker så??

De måste väl finnas nån raka som går att köra om på?? Eller är det en enfilig enkelriktad väg i flera mil? Här uppe så får man då lära sej köra om på alla möjliga konstiga rakor, på smala vägar.

Anlima menar nog att om man har nått blått blinkande så bryr sej ingen om att hjälpa en när man ligger i en tall men motorn i famnen, för snuten har ju komradio!!

Straffet för att utge sej för att vara polis är indraget körkort. Har lekt med en Passat engång med saftblandare på taket. Se var kul, tills vi hörde på snutradion att vi var efterlysta.
Missade 2a sidan.. Jag syftade på att man ska få ta om körkortet var 5e år i första raden..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.