AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.697

Vad tycker ni om M5 E39?

Sida 4 av 4
bullseye.... Jag fattade inte ett ord av vad du skrev!!!!!!!!!!
pectoralis_major
Jag håller med Bullseye! Bmw har verkligen problem med sina bilar, en såpass dyr bil ska inte ha några fel, det ska var FELFRITT. Blir till att byta märke. Vem vill ha en så dyr bil som funkar BARA när den själv känner för det?

Ska man behöva lämna in den på felsökning varje vecka eller? Är det det Bmw står för? Göra måndagsbilar?? problemen ska vara lösta från FABRIKEM där dom görs inte på kostnad av KÖPAREN.

Aldrig mer Bmw.

Med vänliga & uppriktiga hälsningar!

PM
Okey men av 60 inlägg så är det bara ni 2 som inte är nöjda, o det talar väl för sig själv!!!!!!!

*Gasar tills det rasar*
Nej du ALEXX Bmw är riktigt dåligt konstruerade (Måndagslösningar) "elektroniken" har dom löst dåligt eftersom det uppstår FEL hela tiden..du kan läsa missnöjda M ägare överallt på forumet här alltid ngt som går sönder eller ELFEL som bara uppträder utan orsak..tempmätare som visar fel, lysen som ej lyser (bara ibland) steroe som ej funkar navi etc.. ska jag fortsätta?

Länk
okey 3 då!!!!!

*Gasar tills det rasar*
Om Bmw är så BRA bilar varför har dom då så mycket problem?

Kan det vara för att tjäna pengar på reparationer.

Missnöjd med alla mina Bmw:n
Sa
76
Sailor
520iA Sedan 2001
Eftersom vi har 50, 70, 90 och 110-begränsningar och man vill vara någotsånär laglig. Vad är då alternativet till en M5. Något som ger samma njutning inom ovanstående gränser "med moms"
Och kanske till en lägre totalkostnad än vad tidigare kalkyler i denna tråd indikerat.
Ps detta gäller förstås inte de som kör bana Ds

/Ola
Skön, skönare, BMW
Ola... Menar du att M5 är för onödigt snabb att ha på vägarna..Eller vad försöker du säga?

*Gasar tills det rasar*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.