AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.698

Vad tycker ni om M5 E39?

Sida 3 av 4
Trevligt, går den bra? visa bilder snart :P
Xerius Racing är svensk återförsäljare för Eisenmann.

Länk

/Manray/
Okey, är det 2x2.5" då som du har eller är det större saker?
Ja ska se om ja hittar något, måste ju ha en bil först oxå.. Har varit inne mycket på mobile.de men som du skrev tidigare till mej så finns det nog en hel del skumma bilar på de första sidorna. Här är en länk på en bil som jag är sugen på!!!!!!!

Länk

*Gasar tills det rasar*
Manray... Jättebra tack!!!!

*Gasar tills det rasar*
Alexxx: Hur långt har den gått?

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
åk och köp den, ser bra ut.har du pratat med försäljaren? hur långt har den gått dock? har ett beg inkört kellenerssystem om du eventuellt är intresserad att byta avgassystem ;) det kan sitter en sportsystem på? 450hk då lär det vara mer en ett modifierat ECU på den.

Patrik.. Jag har inte ringt till säljaren ännu!! Finns ju risk för att det är en långmilare, eller att han inte vet hur mycket han ska skruva mätaren=)

michel.. Jaha, vad vill du ha för det isf? Eller mellanpris mot ett orginal=)

*Gasar tills det rasar*
Dom där Kellenersystemen, är det bara 2 burkar + utbås?

*Gasar tills det rasar*
ALEXXXXXX..har orginal, vad ska jag med 2 till :) du får det för halva nypriset.. prutat och klart..lagom inkört så det låter bra gött ;)

Säkerligen långmilare, det är långt ner så ha några till inom när<a avstånd ifall det blir en besvikelse när du ser den.

Mvh/
Michel....
Nej det är klart, men är du inte nöjd med systemet, eller varför vill inte du ha det eftersom det ska låta så underbart??

*Gasar tills det rasar*
ALEXXXX vill prova på ett annat system där bak, enbart därför..mkt fint skick på den
O det låter gött eller=)

*Gasar tills det rasar*
Oj ja mkt bra ljud, du är välkommen att titta och lyssna ;)vart bor du?
Alexx
är det inte bättre att du köper bil först innan du är intresserad
av avgassystem??????????????
dasses... Pengar är inga problem

*Gasar tills det rasar*
Ri
47
Rille325

325im-90(Mammas)
Det är därför du kör lånad M*z*a 323 alltså?

Hehe....

Registrerad 2003-01-08 01:35 (För 325 dagar sedan)
Den har jag enbart för race..... kylfläktarna la ju av på väg hem från jönköping, så nu vet ja inte vad som händer!!!
=)
Bmw e ju en riktig måndagsbil, vem köper Bmw när dom aldrig funkar? Det är dålig reklam för Bmw och M bilar att dom bara har problem HELA tiden.

bullseye.... Jag fattade inte ett ord av vad du skrev!!!!!!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.