|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M läderratt inklusive airbag och parkeringsbromshandtag i läder(utrustningskod 710) kostar enl prislista 3600 för 316-325 och 1900 för 330 vid nybilsköp. Har man redan valt multifunktionsratt (ingår i komfortpaketet) kostar det 1900 att uppgradera till M sportratt. Står inget om CSL-ratt i prislistan. Vad det kostar att byta sin befintliga ratt i efterhand borde därför ligga på minst 3600 + arbete. |
|
| Får man multifunktionsratt utan knapparna til fartholdaren? | |
| Ok, men rattarna som sitter på 328Ci har väl en annan krockudde va? Vilket betyder att man måste byta ut kudden oxå om man skall byta till M-ratten, vilket lär kosta en del! | |
|
Bmw_patricia. Jepp, ska du lägga den där M-ratten då måste du byta även Airbagen för dom är ej likadana... Det kan kosta en heeel del om du ska köpa det från bmw. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Enligt min förhandlare kostade ett helt kit litt över 4000 kr. Dvs. den vanliga ratten med mf, airbag och kabler. Man kunne inte kjöpa endast ratten. 4-5 t arbete för eftermontering av mf ratt, vilket några killar på e46fanatics.com sejer är bullshit. En av dom sende mig en pdf-fil för eftermontering och der står det ca 1 t arbete. Om nån vil ha pdf-filen, så send mig en mail. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.