|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| Fick själv en buckla idag :'(, förardörren inslagen med bollträ (troligtvis). | |
|
hadde min m3 i 2 veckor sen vart hela bilen repad 2 dar efter hel lack hadde någon spottat tuggad apelsin över bilen då orkade jag inte mer så jag sålde den.sen hadde jag en mb 300ce i 6mån fick en fin repa på höger sidan när vi var på ikea (kanske ska föreslå tjära och fjäder till dom skyldiga) |
|
|
Kul analys Bjoerck!! :) Kan väl ligga en del i det.. Roliga är ochså i fallet Wannaben att den dagen han äntligen skrapat ihop till sin första kepsräcer Beamer parkerar han den utanför sin 1:a för att morgonen efter upptäcka att någon repat hela sidan på hans älskade nyförvärv.. Undrar om han är lika likgiltig då?? :) |
|
|
Repad bakskärm och söndersparkad backspegel. 3000:- i självrisk, tack. |
|
|
Spikar i båda bakdäcken. |
|
|
Nuvarande bil har några fina, ganska rejäla nyckelrepor på högersidan. Men på denna stör det mig inte, den ska bara rulla som slängbil. Tveksamt är det väl dock om det är avundsjuka som ligger bakom... isåfall måste det ha skett för en herrans massa år sedan :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| Och i andra trådar kräver ni lägre försäkringspremier? | |
|
Min fd. garagegranne åstadkom en vinter 10 st mindre bulor på rad i min ena dörr. Vid konfrontation så var det helt omöjligt att det var hon som gjort det, trots att jag påpekade att alla bulor satt på samma höjd och denna höjd stämde exakt med var hennes dörrlister satt. Jag är övertygad om att detta endast var avundsjuka/hämd. De tyckte nämligen att jag skulle låna ut min bil till dem när vädret var fint. Som tur var fixade Mr. Cap detta utan omlackering och nu har kärringen flyttat och min beemer har fått en nyrenoverad SAAB 96 sextiotalare som sällskap. Ägaren är minst lika rädd om den som jag om min bil, så vi är väldigt nöjda med garage placeringen. /Fredrik |
|
| En burk sylt över motorhuven på min gamla vita 520i... | |
|
Har fått min förra M3 cab repad på ena dörren! Ingen har rört Z an än å det hoppas jag dom inte gör heller för då skulle ja antagligen slå ihjäl den som rörde den! Sen har man ju hört andra slagord som "stekare" å sånt när man åkt förbi nån uteservering i stan å sånt! Alltid är det nån som stör sig på en! haha det är humor ibland ju! Avundsjukan märks även på jobbet då jag jobbar på volvo! |
|
|
Hela bilen dränkt i Coca Cola, 2 avsparkade backspeglar, en snorloska på motorhuven, ett fint meddelande skrivet i smutsen: FUCK U.... (palestinasjals-svin).... Grannen fick sin fina 525:a "trippad" o det var inte snyggt.... Jag vill ju sååå gärna ta dem på bar gärning...de skulle önska att de aldrig blivit födda. Jag har INGA som helst skrupler i det läget. FEGT, BAKIFRÅN, o med ett TILLHYGGE som skulle få den mest garvade kriminalinspektör att kräkas blod..... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Vandalism på BMW görs säkert på grund av avundsjuka. Men inte för att BMW står för kapitalism idag inte. Det sälj ju massvis men gamla BMW för knappt några pengar alls. Bilar som står för kapitalism nu är ju alla SUV:ar typ volvo jeepen. Men dom vandaliseras inte dom bara stjäls. Jag vet inte vilket som är värst. Gamla BMW idag köps av de som vill kunna äga en lyxig bil men inte har råd eller inte vill betala för en ny. Upp till 500.000 för en ny bil är verkligen för mycket pengar att lägga på något som tappar värde så fort man lämnar bilaffären. Alla bilköp idag är en dålig affär om man inte köper en klassiker som är eftertraktad. Bmw är rätt okey!! |
|
| Blir så förbannad när man hör allt vad som hänt med andras bilar.. har själv inte råkat ut för åt...har alltid bilen i garage..åker inte i den så jag behöver parkera på offentliga platser utan att jag ser bilen typ...används nästan enbart för nöjesåka.. hade man fått tag i en vandal som repat/liknande min eller annans bil hade jag slagit ihjäl personen. kan nästan garantera det! | |
|
När jag säger "TILLHYGGE" som kan få inspektörer att kräkas blod, menar jag naturligtvis en 30-kilos 3-skärars-BILA med hullingar, från 900-talets Skottland, som använts av Celterna i slagfälts-SLAKTAR-syfte! CELTS RULES!!! När det gäller RIKTIGA, MANLIGA slagsmål...!!! Ujuj, vad jag känner att jag måste skriva av mig, i detta ämne...Hoppas ingen tar illa vid sig...I så fall ber jag om ursäkt. BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
backspeglar stulna två ggr samt repad vid två tillfällen men den sista m3.an klarade sig bra, då hade den inte ens larm i 7 månader.. /// mstrutsen |
|
|
Jag har faktiskt haft en rejäl gnutta tur på det här planet, trots parkering i tvivelaktig miljö är alla bilarna fria från vandalism :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
fick min förra bil en 525-92 nersprayad med svart färg (silverfärgadbil)hela förarsidan o bakdörr o fälgarna var svarta,inte en enda bil på parkeringen blev utsatt förutom min,de e väl tur man aldrig fick tag på fanskapet V8-kärlek |
|
|
Tog en kille på bar gärning när han spottade och kastade en cigg på min Cheva. Han hade ingen anledning till dådet visade det sig när han konfronterades och fick därmed torka av loskan med kavajen. ASSHOLE! DANNE Min bil: Länk |
|
|
Två gånger dessvärre! Första gången hemma på uppfarten hade nån varit inne och ristat på halva bilen. Omlack, som vart dålig så det måste göras om. När allt var klart vart den repad och snodd på dimljus, backspeglar och spoiler. Bara att börja om igen. Nu är den fin, men jag vågar fan inte använda den. Nu står den i farsans garage. Vad är det för fel på folk egentligen! Kör bara med den om jag inte behöver parkera den, och det är ju fel att man ska behöva vara rädd att lämna ifrån sig sin bil. Fransosen |
|
|
familjens gletcherblau 520i blev totalvandaliserad när min ena broder lånade den,repor runt hela bilen sen sparkade killen in en dörr och bakskärm,efter det efter det så ryckte han en backspegel till slut så hoppade han in takluckan det var då min bror vaknade och rörde på fläsket till köksrutan och såg eländet.....det bästa med allt var att han åkte dit så det small om det och han blev utpekad av brorsan efter en liten polisjakt :-) det jag räknade upp var inte kronologiskt men lika jävligt ändå,bilen löstes in efter det. Han som gjorde det här var även på 11 andra bilar på parkeringen och fick skulder på över 250 000.Men det var bmwn som han gick hårdast på :-( Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.