|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Va ute och vad jag tyckte gasade ordentligt. Med min M3 -90se. Men vart ändå från åkt av den där röda e28 alpinan. Är det någon som vet något om vad han har stoppat i för hjärta? Det här va på värmdö. PS. Han verkar ha däck spons i alla fall. M7 | |
|
Hade bilen tonade rutor runt om, och var sängt med riktigt feta hjul? I så fall såg bilen i torsdags natt.Bakifrån. Jag vart fett från åkt............... Vid forum rakan i nacka......... Undrar vem han var??? Undrar om bilen är till salu. Fett sugen i så fall. m535tic |
|
|
Ja det måste vara samma bil. Med hartge 18" och luftfilter i ena lyset. Tror att det var den jag såg till salu på AutoPower för 55000:- Tyckte det var mycket då, men det stog inget om hur bra den gick i annonsen. Men hittar inte annonsen idag så jag antar att den är såld. Är det någon som vet vem som köpte den? Är intreserad av att lägga ett bra bud. M7 |
|
| Hmmm... Låter som Stefan Sätterlunds gamla bil... Nederdelen av kjolpaketet lackat i silver?? Små reg-plåtar?? Hartge-fälgar?? Vet dock inte om han äger den fortfarande, man får väl ringa till Bilregistret och kolla upp den sen... Tyvärr vet jag inget om maskineriet i den men det kanske är någon annan som har koll på det?? | |
|
M7... Har du en svart E30 M3 & körde i Orminge trakten idag? Om det var du...vilket UNDERBART ljud!!! :)) |
|
|
m7: Vart bor du? Hur länge har du haft M3:an ? Finns det fler än 2 svarta M3 E30 i Nacka alltså? --- Supports Project TurboTouring Länk |
|
|
B7 Turbo ska göra åttor runt m3an de e inge konstigt att du vart ifrånåkt av en sån mvh.benny |
|
|
-> M7 o micke80 Jo, det är Stefans gamla bil men jag trodde också att den var såld. Motorn är/var en frisk alpinasnurra (sugis EJ turbo) när jag kikade under huven men det kanske det inte är längre. |
|
|
Är det inte den bilen (röda) som det finns ett par bränna däck filmsnuttar på? Laddade ner 4 snuttar för några år sedan på en mycket fin M535 med ev. Hartge fälgar som ritade donuts och bolmade fet däck rök i någon korsning, underhållande filmer. Kan det vara samma? Nej jag kan inte skicka filmerna till någon, sitter på modem och det skulle ta för lång tid. /Richard |
|
|
mosse: Det var inte M7 som åkte i Orminge... den M3:an du såg där ägs av en polare och den låter ju som sagt en aningen mysare än orginal =) (Den går även betydligt bättre...) För övrigt så är den röda alpinan en B10 utan turbo (254hk) och det verkar som om ni alla syftar på samma bil... dvs. däckbrännar kungens =) Vill ni se mer av den och många andra värmdö/nacka bmws så ska ni ta er tid att ladda ner denna film: Länk <--- Välj att spara länk! --- Supports Project TurboTouring Länk |
|
|
JimpaStäll: Kul film, känner du till "M3 Touringen" den blåa E30:an...skitsnygg!!! /K |
|
|
mosse: Jora det är en bekant som har byggt den och som kör den i filmen.. den är dock såld nu. =( --- Supports Project TurboTouring Länk |
|
|
Troligen är det den här det gäller. Länk Denna finns det iaf några däckbrännarfilmer av. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Äh fan, länkade inte exakt... Sitter på jobbet med en imac som jag inte har stenkoll på, men klicka på E28 till vänster så syns den. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Javisst är det den bilen... lite kul info är att blinkersglasen på den bilen inte kommer från hemsidan =) --- Supports Project TurboTouring Länk |
|
|
Är det inte en Alpina M30B35 B10 motor i den? Eller var det en B9'a rova? Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Man kanske skulle läsa lite noggrannare ovanstående inlägg... Lite avundsjuk på B10 motorn, M30B35 när den är som bäst enligt mig! Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Jo det är en grymm maskin... och en RIKTIGT grymm bil dessutom. --- Supports Project TurboTouring Länk |
|
| Det är jag som äger den svarta M3:an i Orminge. | |
|
Aha! kul! bor själv i Boo..kanske springer på varandra nån gång! Fint ljud i din bil, vad sitter det för system på? /K |
|
|
Det sitter ett sport evo system med urblåst bakre ljuddämpare. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.