|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Marcus, Du menar reservdelskillen? Han handlade jag av i dag och han va trevlig. |
|
| Köpt min bil där samt haft min gamla på verkstad. Tycker det fungerade utmärkt. Dessutom fixade de så att reprationen gjordes samma dag jag ringde när jag bad dem. Hade en intresserad köpare samma dag så jag ville gärna att den skulle vara felfri. | |
| Erik G: Japp, precis den killen.. mycket trevlig och hjälksam trots att han kommer från solna-verkstaden ;) | |
|
Service och reservdelar fungerar utmärkt. Men bilförsäljningen får åtminstonde inte sälja någon bil åt mig efter arrogant bettende några gånger. (trots att jag hade kavaj en gång:-) |
|
| Jag har aldrig haft några problem med personalen på Novation. Arrogant beteende har jag inte sett röken av, trots att ja aldrig haft ens en kavaj på mig när jag stigit in i lokalerna. | |
|
Jag har alltid blivit väl bemött, även fast jag aldrig köpt någon bil. Verkstadschefen(tror jag) är bra, han har en fräsch e23:a, så honom kan man ofta prata 80-talsbumsar med:) Fick även en snabbvisning av nya M5:an då dom fått in första exemplaret. Två försäljare erbjöd sig faktiskt, trots mitt "studentutseende" med ryggsäck och hästsvans. Så bemötandet kan säkert ha att göra med individernas egna humör för dagen att göra, även fast det inte borde vara så. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.