|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fick svar av honom nyss, han skrev att han just kommit hem från en resa! Tyvärr tror jag inte att det går att spärra någon från börsen! Men men.... Ja hoppas allt fixar sig nu, han är ju trevlig osv i mailet! //Mvh Simon |
|
| jag fick oxå svar nu ifrån han , som du säger han är trevlig imailen ja.. sa åt honom o skicka ett nytt chip till mej så ska han få tillbaks de gamla.. jaja får se om man får nå nytt chip | |
tomas28 |
hej om någon har hans nummer kan maila mig, jag får inte tag på honom, hans chip suger |
|
köp isället av kilander han kan nog ordna till flera bmw (som funkat braoch till vettigt pris) /krille |
|
|
haha vilket jä**a snyftande;) snackar ni om killen som har haft 5milj annonser om chip och istället för vridmoment anger "drivmoment"??? qvarnis säljer väl JWR chip för 1500-2000:- typ.. så varför i hel***e köper man inte chip från en seriös firma som dessutom e skitbillig istället för nån som ni inte ens vet vem d e??? tycker ni får skylla er själva... nog om det, när ni slutat böla se till att skaffa adressen till han, sen åker ni ner å tar ut illskan över han så han lär sej att man inte kan hålla på så här, har han sålt trasiga grejer ska det va i hans intresse att fixa nya som FUNKAR åt er... going 2 fast.. expect nothing less.. |
|
| FearThis , du har så rätt.... men snål som man är tänkte man ju att fan vad billigt för ett chip, o slänga ut flera tusen för ett par hästar är man ju inte direkt sugen på, hadde jag haft turbo hadde de ju vart värt pengarna.. men men man blev ju en erfarenhet rikare av de här =) | |
|
Nitroz: Hur får man tag på kilander då? Har funderat på qvarnis och hans JWR chip, men att kopiera ett chip är ju inte så svårt, har hört om många som skaffat "kopior" som dessutom har funkat! Så tänkte att jag skulle komma undan med några hundringar bara.. men men.. nu vart de ju dyrare istället! //Mvh Simon |
|
|
yeah hajjar hur ni tänker å d e inte så dumt, bara man "vet" vem d e som pysslar med det så man kan ta itu med det om nåt knasar... hoppas d löser sej för er.. going 2 fast.. expect nothing less.. |
|
|
kilander 0708-124990 falköping /krister www.klracing.se |
|
|
Borde gå o handla schyssta dinan , www.dinancars.com , chip på ebay om inte annat. Priserna brukar vara avesvärt lägre på andra sidan pölen... Even alcohol can bend the room... |
|
| har oxå köpt ett chip av luraren fast när jag satte tillbaka org chippet så var bilen lika död...tände inte samt soppa pumpen fungerar inte är det nån som vet vad det kan vara för fel? har ett nytt org chip i men endå död | |
| Har ni som det inte funkar för starspärr ? Enligt informationen på motornord om chip så måste starspärren kodas om om man byter chip. Eller så har ni bara fått en IC-krets från en sån blinkade diodbyggsats. | |
|
Tråkig läsning! MVH/ Qvarnis |
|
|
Monterad just ett av chippen i en kompis 325:a orginal förutom slutdämpare av lite friare modell, funkade hur bra som helst. 0-100 tider med gamla G-tech (plussa på ca 1 sek) orginal: 6,9-7,5 sek chip: 6,3-7,0 sek (obs dagen när orginal tiderna testades var en ganska varm dag) |
|
|
Är detta samma kille som bytt mailadress?? roger_32@passagen.se 400:- för ett chip?? Vilken gris i så fall, samla ihop alla chip som inte fungerar o stoppa upp dem där solen inte skiner på honom!! |
|
|
Har råkat ut för samma snubbe här oxå...två chip har vi fått, inget funkade. Tröttnade på jidder och åkte till Köhler istället. |
|
|
kilander 0708-124990 falköping /krister www.klracing.se Krister....vem är kilander då? är det någon som har bra erfarenhet eller en "hempulare" till? Nån som kör med hans chip i bilen eller känner nån som gör det? Mvh johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.