|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Jag är så förbannad på dessa måsar. Var och tvättade bilen idag. Jag har garage dessutom. Medan jag kliver ur bilden för att öppna garag dörren, så hinner en mås jävel skita på min nytvättade bil. Har funderat på att ta med en luft-pistol och skjuta ner de jävlarna nästa gång de närmar sig min bil. Det värsta är att skiten är frätande också. Har en kompis som har en Celica (svart) som hade två mås bajsar på taket på bilen. Vi tjatade på honom i en vecka att han måste ta bort det annars frätar det bort färgen på hans bil. Han lyssande inte och det tårkade bajset frätade bort hans lack. Det märkte han när han tvättade bilen, Ops, två fläckar på bilen. LOL | |
|
Typ varje gång jag tvättat :) // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
Länk ///Foppa |
|
| Parkerar aldrig min bil under träd nu när det blir vår och sommar. | |
|
Det slår aldrig fel. Varje gång jag tvättat bilen och glömt flytta den från vår garageuppfart (där bilen står under grannens äckliga björk), så har man 5-10 stora äckliga fågelskitar på bilen. Jag blir lika skogstokig varje gång. Det som ligger närmst till hands är att såga ned björkåbäket, då den ändå uteslutande hänger in över vår tomt. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Det är väl självklart att fåglarna skall skita på våra BMW. Vad kan vara bättre skitsak än en blank nytvättad BMW? Tänk dig själv att få sitta på toaletten och skita i en komfortstol från en E60 med en Safirsvart ditecad huv som hela härligheten landar på:)) Asken |
|
|
Har ALLTID carcover på bilen när den parkeras utomhus. MVH, E38B12 |
|
|
Alltid när jag tvättat!! *Grrrr* Snart läge o köpa en hagelbrakare så man kan ge igen lite på alla sura syra skitande mås jävlar! =) 1BJÖRN Länk |
|
|
peppar peppar bmwn har klarat sig hittils.. men den har däremot blivit attackerad av sådan där sav(vätska) som speciellt björkar utsöndrar.. har för många på tomten på landet så det går ju inte att undvika heller.. den vätskan är inte heller att leka med.. troligtvis lika frätande om inte mer än fågelskit... |
|
|
Asken: det där var en kort, men ändå väldigt skrämmande, bild av hur din sjuka skalle fungerar inuti ;PPPP mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
| bmw e ingen skitbil :) | |
| Cosmo måsskit. | |
| Jag har också hört att blå är den ultimata färgen för måsar- Det liknar vatten uppifrån? | |
|
Jag har ljusblåmetallic och den är väldigt poppis att prutta på bland de skränande fjäderfäna. ///Foppa |
|
ormen |
Jag har ett lustigt träd på gården (vet i baljan vad det är för träslag, kan bara bok o ek), men ställer jag där under den på sensommar/höst, så skiter kråkorna nästan helt flytande diarré över hela bilfan. Jag tror att det är nåt de käkar från det trädet o sen blir de helt kass i magarna av det... men det ser ut som en jättekråka från 2000 m skiter löst, massor med svart rinnande skit över hela bilen, men bara under det trädet. O visst, försök att hålla bilen ren från måsskit när man bor vid kusten... |
|
ormen// Vore jag dig hade jag kapat trädet för länge sen.:) |
|
|
Hehe roligt tråd... Jo Rött är också en eftertraktad latrin för våra flygande kompostätare (måsar) vilket jag bittert ha fått efara. Tar nog ca 10 min innan den första blaffan kommer flygande efter en tvätt och den följs alltid av flera. /Martin |
|
D-diddy |
Ormen: sånna träd står runt alla torg i Örebro, hela trädet är fullt med kajor som har jättediarrén-Arnold, brorsan parkerade i 45 min under ett sånt träd och det var garanterat 150st dm stora diarrékaskader som prickat bilen. En annan ganska tragikomisk händelse hände mig förra sommaren, jag hade varit och tvättat bilen, parkerade på min p-plats som jag ser från ballkongen. Där sitter jag och läppjar en kall maltdryck, då ser jag en mås(jävel) lätta från svartån som rinner utanför mitt hus. han flyger ett fint varv rakt in över min fina blanka rena svarta bil. släpte en kaskadbomb över hela bagageluckan bakskärmen och sufletten. sen flyger fanstyget bara tillbaka och lägger sig på samma ställe i ån... han måste ha varit sadist måsjäveln :D David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Hehehe dom är organiserade... Mås 5 till mås 8 blank bil kl:12........... ELD!!! Dom är smartare än vad vi tro...eller? /Martin |
|
D-diddy |
har du inte sett Hitta Nemo... "Min, min min " David. "The unattainable is invariably attractive" |
| För mer historier och skratt om detta läs: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.